Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

PSG به دنبال استخدام کادر مدیریتی گواردیولا و ژاوی

© Sputnik / Павел Паламарчук /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا
پپ گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاری سنت ژرمن می خواهد پپ گواردیولا سرمربی فعلی من سیتی را استخدام نماید.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از Le 10 Sport، پاری سن ژرمن در نظر دارد تیم مدیریتی پپ گواردیولا و ژاوی هرناندز را منصوب نماید.

Футбол. Лига Европы. Матч Арсенал - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دستیار پپ در یک قدمی حضور روی نیمکت توپچی‌های لندن

ژاوی در حال حاضر در قطر سرمربی است در حالیکه گواردیولا سرمربی سابق وی در نیوکمپ هدای منچسترسیتی را به عهده دارد.

روزنامه های تایمز و دیلی میل هر دو در جریان هفته گذشته گزارش دادند كه شرط خروج در قرارداد سیتی با گواردیولا وجود دارد، چیزی كه پپ منكر آن است.

در اوایل این هفته دیاریو آ اس مدعی شد که قهرمان لیگ برتر بند جدایی پپ را به رسمیت می شناسد و این باشگاه در حال برنامه ریزی برای آینده است.

سرمربی پیشین بارسا به باشگاه منچستر کمک کرد تا عناوین لیگ برتر را کسب نماید و 198 امتیاز قابل توجه را در این دو فصل به ثبت برساند.

این باشگاه فصل گذشته هر چهار جام داخلی را از جمله جام حذفی و جام EFL را از آن خود کرد در حالیکه امروز با صدر جدول فاصله امتیازی زیادی گرفته است.

تردیدهایی وجود دارد که گواردیولا در فصل چهارم حضور خود در رقابت های لیگ برتری قرار دارد و در صورتی که ادامه نتایج راکد باشد، ممکن تصمیم بگیرد سال آینده این باشگاه را ترک کند.

این مرد 48 ساله که پیش از این در بایرن مونیخ به موفقیت رسیده بود، قرارداد فعلی خود را در تابستان 2021 پایان خواهد داد و اخیراً اعلام کرده که در صورت تمایل باشگاه به این توافق نامه احترام خواهد گذاشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала