Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستیار پپ در یک قدمی حضور روی نیمکت توپچی‌های لندن

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига Европы. Матч "Арсенал" - ЦСКА
Футбол. Лига Европы. Матч Арсенал - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میکل آرتتا، دستیار پپ گواردیولا در آستانه هدایت تیم سابق خود قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تایمز، میکل آرتتا، ستاره سابق آرسنال که پس از پایان بازی فوتبال بلافاصله دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی شد به نظر می‌رسد در آستانه انتقال به باشگاه قدیمی خود است. مربی اسپانیایی اکنون در حال توافق با سران باشگاه آرسنال برای هدایت لندنی ها است. شب گذشته جلسه‌ای مهم مایکل آرتتا و سران باشگاه شکل گرفت و به نظر می رسد تا 24 ساعت آینده این انتقال رسمی شود.

Футбол. Лига Европы. Матч Арсенал - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گزینه اول مربیگری آرسنال کیست

 پس از اینکه آنچلوتی با سران باشگاه اورتون به توافق رسیده و خبر از آلگری در رسانه های انگلیسی نیست به نظر می‌رسد آرتتا جدی ترین گزینه توپچی های لندنی باشد. باید دید آیا این مربی جوان با سران باشگاه آرسنال به توافق می‌رسد و کار لندنی ها باید با دستان دستیار پپ گواردیولا رقم بخورد یا خیر. پس از عملکرد ضعیف اونای امری سران باشگاه آرسنال مربی اسپانیایی را اخراج کردند تا کار به صورت موقت تحت هدایت فردی لیونبرگ قرار گیرد. مربی سوئدی نیز نتوانست انتظارات را برآورده کند و ابتدای همین هفته نیز مقابل منچسترسیتی باخت سنگینی را تجربه کرد تا او هم به درهای خروج باشگاه نزدیک شود.

در همین حال، کوین دی‌بروین، ستاره بلجیمی منچسترسیتی از منصوب شدن میکل آرتتا، دستیار سرمربی این تیم و نفر دوم کادر فنی سیتی به عنوان سرمربی جدید آرسنال حمایت کرده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала