جا به جایی سیستم های دفاع هوایی ایران در سوریه

© REUTERS / President.irجا به جایی سیستم های دفاع هوایی ایران در سوریه
جا به جایی سیستم های دفاع هوایی ایران در سوریه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایران برای جلوگیری ازحمله های اسرائیل به نیروهای نظامی این کشور در سوریه، سیستم دفاع هوایی خود را در آن کشور جا به جا کرد.
ایران دستگاه راکتی باور 373 را موفقانه آزمایش کرد - اسپوتنیک افغانستان
ایران دستگاه راکتی باور 373 را موفقانه آزمایش کرد

به گزارش اسپوتنیک، حمله های کنترل نشده اسرائیل به نیروهای نظامی ایران در سوریه، ارتش ایران را وادار کرد که سیستم های دفاع هوایی خود را به این کشور تحویل دهد.

سیستم های دفاع هوایی جدید ایران - باور-373 بر اساس سخنان تحلیلگران نظامی با اس-300 روسیه برای هدف قرار دادن هدف های پنهانی برابری می کند.  

نکته قابل توجه این است، که سیستم های پدافند هوایی ایران در پایگاه هوایی  T4، جایی که هواپیماهای نظامی روسیه نیز در آن حضور دارند، مشاهده شده است، که به طور خودکار از حملات کنترل نشده اسرائیل بالای اهداف ایران جلوگیری می کند.

لازم به ذکر است، که هیچ اظهارنظر رسمی از سوی ایران در این باره صورت نگرفته است، با این حال دیدگاه های نیز وجود دارد، که ایران راکت های کروز خود را برای حمله به خاک اسرائیل در آنجا جا به جا کرده است.

این کارشناس خاطرنشان می کنند:- "ایران دارای هواپیماهای بدون سرنشین و همچنین راکت های کروز و بالستیک است که می توانند به راحتی قلمرو اسرائیل را مورد هدف قرار بدهند. به اینصورت انتقال آنها به خاک سوریه کاملاً بی معنی است".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала