Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس سه دلیل بهترین بودن را اعلام کرد

© REUTERS / Hannah McKayИспанский футболист Серхио Рамос
Испанский футболист Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس سه عامل مهم را برای ادامه بازی در سطح بالا پس از 30 سالگی مشخص نمود.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید در تازه ترین صحبت هایش سه عامل مهم برای ادامه بازی در سطح بالا پس از سن 30 سالگی را بر شمرده و تأکید کرد که همین سه امر به او کمک نمود تا در مراحل آخر دوران حرفه ای اش در بالاترین سطح عمل نماید.

تیم ملی فوتبال اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مقدماتی یورو 2020؛ برتری ایتالیا برابر فنلند/ پیروزی لاروخا در شب رکورد شکنی راموس

این ستاره 33 ساله که 16 سال است در سطح اول فوتبال لالیگا بازی می کند، در سال 2005 با رقم 27 میلیونی از تیم سویا که در زادگاهش می باشد، به رئال مادرید پیوست.

او که تا کنون بیش از 800 بازی در رده باشگاهی و ملی داشته با صحبتی پیش از انتشار مستند آمازون، ادعا کرد که سه عامل او را کمک کرده تا در سطح بالایی قرار داشته باشد.

راموس گفت: "من سعی می کنم هر سال مجدداً از ابتدا شروع کنم و آنچه را که به دست آورده ام و برنده هستم فراموش کنم. ورزش نخبه نیاز به سرمایه گذاری در زندگی خود دارد تا بتوانید بازی های زیادی را در چنین سطح بالایی و با سطح منحصر به فرد انجام دهید. دقیقاً مانند رئال مادرید.

او در ادامه افزود: "من 24 ساعت در فوتبال فکر می کنم و فقط کار می کنم، خیلی خوب غذا می خورم و آنچه را که فکر می کنم باید استراحت کنم استراحت می کنم. فکر می کنم آنها سه چیزی که مهم هستند: غذا، استراحت و کار است و فکر میکنم همین ذهنیت، راز موفقیت است."

راموس دوران حرفه ایی اش را با جام های مختلف تزئین کرده که توانسته جام جهانی و دو قهرمانی اروپا با اسپانیا و همچنین 20 افتخار بزرگ در رئال مادرید از جمله چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب نماید تا همه چیز در اختیار وی قرار داشته باشد.

راموسِ 33 ساله هنوز هم به عنوان یکی از بهترین مدافعان اروپا شناخته می شود و در این فصل نیز در ترکیب اصلی رئال حضور داشته در حالی که او تنها از ابتدای سال 2018 نتوانسته 90 دقیقه کامل سه بازی را برای اسپانیا به پایان ببرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала