Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقدماتی یورو 2020؛ برتری ایتالیا برابر فنلند/ پیروزی لاروخا در شب رکورد شکنی راموس

© Photo / FB/Selección Española de Fútbol تیم ملی فوتبال اسپانیا
تیم ملی فوتبال اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم‌های ملی اسپانیا و ایتالیا توانستند رقبای‌شان در مرحله انتخابی یورو 2020 را شکست دهند و رکورد پیروزی‌های 100 درصد شان در این رقابت‌ها را حفظ کنند.

به گزارش اسپوتنیک، در بازی گروه دهم، ایتالیا مهمان فنلند بود. نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم، ایتالیا شروع بهتری داشت و در دقیقه 59 پیش افتاد. روی ارسال کیه‌زا از سمت راست زمین بود که توپ با دخالت مدافع فنلند به ایموبیله رسید و او هم با ضربه سر دروازه میزبان را باز کرد. پس از این گل تیم میزبان پیش کشید و در دقیقه 71 صاحب یک ضربه پنالتی شد. حرکت خوب تیمو پوکی، ستاره فنلاند، در محوطه جریمه ایتالیا با خطای سنسی همراه شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. بازی ادامه داشت و در دقیقه 78 بود که ایتالیا صاحب یک پنالتی شد. این بار جورجینیو پشت ضربه قرار گرفت و با علی رغم تشخیص درست دروازه بان فنلند، نتیجه 2 – 1 تغییر داد.

اما در گروه ششم نیز اسپانیا به راحتی در خانه 4 – 0  از سد جزایرفارو گذشت. در شبی که راموس با انجام صدوشصت‌وهفتمین بازی ملی‌اش به رکورد کاسیاس در صدر جدول بازیکنان دارای بیشترین بازی ملی در اسپانیا رسید، لاروخا توسط رودریگو در دقایق 13 و 50 و آلکاسر در دقایق 90 و 3+90 به گل رسید. در دیگر بازی این گروه. در دیگر بازی، سوئد و ناوری به تساوی 1 – 1  رسیدند. به این ترتیب، در جدول گروه ششم، اسپانیای 18 امتیازی بالاتر از سوئد 11 و رومانی 10 امتیازی صدرنشین است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала