Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پپ گواردیولا: ذهنیت منچسترسیتی پس از موفقیت‌های فصل گذشته تغییر نخواهد کرد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا اصرار دارد که رویکرد منچسترسیتی و نگرش این تیم برای فصل جدید نباید تغییر کند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچسترسیتی که  فصل گذشته را با کسب تمامی جام‌های داخلی به پایان رساند و در لیگ برتر با 98 امتیاز بالاتر از لیورپول از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کرد. این تیم در حال حاضر برای آماده‌گی در شانگهای چین به سر می برد و فردا در یک تورنمت آسیایی به مصاف وستهم خواهد رفت.

سرمربی سیتی در تازه ترین صحبت‌هایش گفت که  ذهنیت منچسترسیتی پس از موفقیت‌های فصل گذشته تغییر نخواهد کرد و در این فصل نیز برای کسب همه عناوین به شمول لیگ قهرمانان اروپا خواهند جنگید.

From left: Sergio Ramos from Real Madrid FC (Madrid, Spain), Mohamed Salah from Liverpool FC (Liverpool, England) and Isco from Real Madrid FC during the 2017-2018 UEFA Champions League final match between Liverpool FC and Real Madrid FC - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ایسکو، در لیست خرید پپ گواردیولا

پپ به اسکای اسپورت گفت:« ما آماده می شویم، همانطور که سه سال گذشته تلاش کردیم و کار خود را به درستی انجام دادیم. برای موفقیت هیچ رازی وجود ندارد و فقط تلاش ما را موفق خواهد ساخت. در پایان فصل ما شاهد خواهیم بود که در چه سطحی هستیم و ما برای همه جام‌ها تلاش خواهیم کرد.»

پپ افزود:« اعضای تیم ذهنیت بالایی دارند و آن‌ها می دانند که بخشی از یک تیم باورنکردنی هستند و لازم نیست به آنها بگویم که به خوبی بازی کنند تا در هر بازی موفق شوند اما اگر بازیکنی تلاش نکند در تیم جای نخواهد داشت. ما در مسیر درست قرار داریم و باید این روند حفظ شود.»

این در حالیست که سیتی فصل قبل تمامی جام های داخلی را به دست آورد و در لیگ قهرمانان ناکام بود. این تیم در فصل پیشرو تمام تلاشش را برای به دست آوردن قهرمانی در لیگ قهرمانان خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала