Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایسکو، در لیست خرید پپ گواردیولا

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر From left: Sergio Ramos from Real Madrid FC (Madrid, Spain), Mohamed Salah from Liverpool FC (Liverpool, England) and Isco from Real Madrid FC during the 2017-2018 UEFA Champions League final match between Liverpool FC and Real Madrid FC
From left: Sergio Ramos from Real Madrid FC (Madrid, Spain), Mohamed Salah from Liverpool FC (Liverpool, England) and Isco from Real Madrid FC during the 2017-2018 UEFA Champions League final match between Liverpool FC and Real Madrid FC - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد که ایسکو، هافبک اسپانیایی رئال مادرید در تیررس پپ گواردیولا قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از آنکه داوید سیلوا، ادعا کرد که او در پایان فصل آینده از منچسترسیتی برای همیشه جدا خواهد شد، روزنامه مارکا مدعی شده است که پپ گواردیولا از مدیران باشگاه‌اش خواسته است تا مراحل ابتدایی انتقال هافبک اسپانیایی باشگاه رئال را فراهم کند.

Футбольный мяч - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
داوید سیلوا: پایان فصل بعد از منچسترسیتی می‌روم

مهمترین بحث ایسکو با رئال مادرید، قرارداد او با این باشگاه است. بند آزادسازی این قراداد 500میلیون یور است که منچسترسیتی به هیچ عنوان خواهان پرداخت چنین مبلغی نیست.

ایسکو فصل پیش بازی‌های بسیاری را از روی نیمکت تماشا کرد و به همین دلیل امکان جدایی او از این باشگاه وجود دارد. با ورود ادن هازارد به ترکیب رئال مادرید، شرایط برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی برای ایسکو دشوارتر از پیش خواهد شد. از همین‌رو این موضوع او را علاقمند به انتقال به سیتی و بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولا کند.

قرارداد با باشگاه رئال مادرید تا سال 2022 است. در صورت پیشنهاد 80 میلیون یورویی از سوی سران سیتی، ممکن است این هافبک را برای فصل آینده راهی لیگ برترنماید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала