Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساری، مربی فصل آیندهٔ بانوی پیر

© AP Photo / Antonio CalanniNapoli coach Maurizio Sarri gives instructions during the Serie A soccer match between AC Milan and Napoli at the San Siro stadium in Milan, Italy, Sunday, April 15, 2018
Napoli coach Maurizio Sarri gives instructions during the Serie A soccer match between AC Milan and Napoli at the San Siro stadium in Milan, Italy, Sunday, April 15, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های چلسی و یوونتوس در مورد ساری به توافق رسیدند و قرار است او سرمربی فصل آینده یوونتوس باشد.
کریشتیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
رونالدو در یوونتوس- بهترین فارورد رئال شناخته شد

به گزارش اسپوتنیک، پس از مذاکرات رودرو میان فابیو پاراتیچی و مارینا گرانوویسکایا در لندن، بسیاری موضوعات در این خصوص حل شد و حتا مائوریتزیو ساری می‌تواند قرارداد قطع همکاری با چلسی را به امضا برساند. در واقع هیچ گونه اختلافی بین چلسی و یوونتوس در این خصوص نبوده است. این بیانگر روابط بسیار خوب این دو باشگاه است.

باشگاه چلسی هرگز مانع پیوستن ساری به یوونتوس نشده است، بلکه از بیانکونری زمان خواست تا به دنبال گزینه جانشین باشد. فرانک لمپارد، احتمالا جای ساری را روی نیمکت چلسی خواهد گرفت.

یوونتوس در بسیاری موارد به روند مورد نظر چلسی احترام گذاشت و هرگز تلاش نکرد در آن دخالت کند. چلسی در ابتدا خواهان ۵ میلیون یورو در صورت جدایی ساری بود اما به گفته دی مارتزیو، مبلغی که یوونتوس پرداخت خواهد کرد، خیلی کمتر است و البته بندی در توافق گنجانده شده که در صورت موفقیت ساری در یووه، مبلغ دیگری به تیم لندنی پرداخت شود. مائوریتزیو ساری با جدایی از چلسی، با قراردادی سه ساله به یوونتوس خواهد پیوست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала