رونالدو در یوونتوس- بهترین فارورد رئال شناخته شد

© Sputnik / Nina Zotina /  مراجعه به بانک تصاویر کریشتیانو رونالدو
کریشتیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اگر چه رونالدو به یوونتوس پیوست، اما باز هم بهترین فارورد رئال شناخته شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اسپورت.رو، فارورد پرتگالی کریستین رونالدو بهترین فارورد رئال مادرید در سال 2018 شناخته شد، با وجود اینکه او در ماه جولای به یوونتوس پیوست.

رکورد جدید کریستیانو رونالدو در سری آ - اسپوتنیک افغانستان
رکورد جدید کریستیانو رونالدو در سری آ

از جون تا جولای، رونالدو در تمام مسابقات رسمی 28 گول برای رئال به ثمر رساند. رقیب رونالدو در کسب عنوان بهترین فارورد، هرت بیل بود که سال گذشته 27 بار گول زد. در سطر سوم، کریم بنزما مهاجم رئال با 18 گول می باشد.
در ماه دیسامبر در خبر ها آمده بود که رونالدو برای اولین بار در هشت سال کمتر از 50 گول در یک سال به ثمر رساند. در سال 2018 او 49 گول خود را با سر زد. در سال گذشته، این بازیکن پرتگالی 53 بار گول زده است. در تابستان 2018، رونالدو ازرئال مادرید به یونتوس به مبلغ 100 ملیون ایرو انتقال یافت.
گفتنی است که در سال 2018 برای نخستین بار مسی و رونالدو قادر به کسب "توپ طلا" نشدند، بلکه بوکا مودریچ، هافبک تیم ریال مادرید از کروشیا برنده این جایزه شد. لیونل مسی از سال 2000 تا کنون در تیم بارسلونا بازی می‌کند. وی در ترکیب این تیم 9 بار لیگ اسپانیا و چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان شده است.کریستین رونالدو، مهاجم تیم یوونتوس قبلاً در تیم رئال مادرید و منچستر یونایتد بازی می‌کرد. وی در ترکیب این تیم‌ها، چندین بار قهرمان لیگ بریتانیا و اسپانیا شده و پنج بار لیگ قهرمانان را برده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала