آقای خاص، ژوزه مورینیو از منچستر یونایتد اخراج شد

© AFP 2023 / Robyn Beckآقای خاص، ژوزه مورینیو از منچستر یونایتد اخراج شد
آقای خاص، ژوزه مورینیو از منچستر یونایتد اخراج شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد در بیانیه ای اعلام کرد که ژوزه مورینیو، سرمربی باشگاه از هدایت تیم کنار گذاشته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "یورونیوز" باشگاه منچستر یونایتد صبح روز سه شنبه با انتشار بیانیه ای به صورت رسمی از برکناری ژوزه مورینیو خبر داد.
اخراج آقای خاص در حالی صورت می گیرد که شیاطین سرخ از ابتدای فصل تا کنون نتایج ناامید کننده ای در لیگ برتر انگلیس کسب کرده و تنها نقطه امید بخش برای آنها راهیابی به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بوده است.
در بیاینه باشگاه منچستر یونایتد تاکید شده است که یک مربی جدید به صورت موقت تا انتهای فصل هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت و باشگاه در این فاصله فرایندی تازه برای استخدام سرمربی جدید را آغاز می کند. 

منچستر یونایند در حالی به صورت قطعی از همکاری خود با ژوزه مورینیو خبر داده است که خورخه مندس، منیجربرنامه های آقای خاص به تازگی در گفتگو با خبرنگارانان تاکید کرده بود که حال آقای خاص در باشگاه خوب است و قصد ترک منچستر یونایتد را ندارد.
وی پرتغالی در ادامه یادآور شده بود: «ژوزه در باشگاه حال خوبی دارد و از وضعیت خود راضی است، باشگاه نیز از کارکردن با او خوشحال است. او قراردادی بلند مدت دارد و بر این اساس تصمیم گرفته پروژه خود را مستحکم و با هدف کسب موفقیت دنبال کند.»
او از ابتدای فصل با شرایط تیمش هماهنگ نبود. در همان ابتدا، آماده سازی یونایتدی ها در پیش فصل را «بسیار بد» خوانده بود زیرا بسیاری از بازیکنانش پس از جام جهانی مدت زیادی استراحت کرده بودند.

زین الدین زیدان، یکی از گزینه های جانشینی او در یونایتد خواهد بود. او که رئال را در تابستان ترک کرده، هنوز هدایت تیمی را برعهده نگرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала