وزارت داخله افغانستان: ولسوالی مالستان از وجود طالبان پاکسازی شد

© Wikipedia / Umiami91وزارت داخله افغانستان: ولسوالی مالستان از وجود طالبان پاکسازی شد
وزارت داخله افغانستان: ولسوالی مالستان از وجود طالبان پاکسازی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت داخله افغانستان اعلام کرده است، که ولسوالی مالستان ولایت غزنی وجود طالبان پاکسازی شده و ولسوالی جاغوری در حال پاکسازی است.

عقب نشینی طالبان از جاغوری و پایان درگیری ها در مالستان - اسپوتنیک افغانستان
عقب نشینی طالبان از جاغوری و پایان درگیری ها در مالستان
به گزارش اسپوتنیک، وزارت داخله افغانستان در خبرنامه اش نوشت: ولسوالی مالستان غزنی از وجود تروریستان پاکسازی گردیده و در ولسوالی جاغوری عملیات جریان دارد.

در این خبرنامه آمده است: ولسوالي مالستان ولایت غزني بصورت كامل از وجود تروريستان پاكسازي گرديد و در ولسوالي جاغوري با حضور نيروهاي ويژه پوليس کمندوها و قطعات واکنش امنيت از دو استقامت عمليات هاي  زميني و هوايي جريان دارد.

در ادامه این خبرنامه آمده است: در جريان عمليات ها دها تن از تروريستان هلاک و چندين تن ديگرشان زخم برداشته اند.

اکمالات نيروها بقدر کافي صورت گرفته  و به تمام مشکلات آنها رسيدگي به موقع صورت گرفته است.

دو تولي اردوي منطقوي براي تامين امنيت بهتر ايجاد و بيشر از ۶۰۰ تن از مردم محل در همين دو ولسوالي غزني در چوکات خيزش هاي مردمي تنظيم گرديده اند که پس از آموزش هاي  نظامي تجهيز و براي امنيت ساحات شان توظيف ميگردند.

یادآوری می کنیم، که روز شنبه (۲۶ عقرب) وزارت دفاع اعلام کرد، که عملیات تصفیوی در ولسوالی‌های مالستان و جاغوری ولایت غزنی آغاز شده است و جنرال شریف یفتلی، رییس ستاد ارتش رهبری این عملیات را به عهده دارد.

ولسوالی های مالستان و جاغوری بیش از ده روز است که مورد هجوم گروه طالبان قرار گرفته، که در نتیجه آن بیش از پنج هزار خانواده از این دو ولسوالی آواره شده اند.


نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала