12 سال زندان جزای طرفدارای از موضع روسیه در دنمارک

© Fotolia / Сmfotoworks12 سال زندان برای طرفدارای از موضع روسیه در دنمارک
12 سال زندان برای طرفدارای از موضع روسیه در دنمارک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات دنمارک پیشنهاد نمودند که برای افرادی که به طرفداری از موضع روسیه سخن می گویند، جزای زندان تعیین شود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل ازروزنامه Berlingske، سایت پارلمان دانمارک، لایحه قانون را منتشر نموده که در صورت تصویب آن، طرفداران روسیه در این پادشاهی با مجازات زندان محکوم خواهند شد.

این قانون؛ 12 سال حبس را برای ساکنین دانمارک در دوران انتخابات؛ در صورتی که اظهارات آنها تحت تأثیر اطلاعات روانی خارجی قرار داشته واز موضع رسمی متفاوت باشد در نظر دارد.

نشریه نمونه هایی از اقداماتی را که ممکن است چنین مجازاتی را دنبال کند، منتشر نموده است که عبارت اند از: دخالت در بحث های عمومی، و همچنین تلاش برای تأثیرگذاری بر روند تصمیم گیری. 

دنمارک خواستار حملات سایبری علیه روسیه شد - اسپوتنیک افغانستان
دنمارک خواستار حملات سایبری علیه روسیه شد

این لایحه، به نظر نویسنده مقاله، می تواند به عنوان یک تلاش برای تهدید جامعه دانمارکی مورد توجه قرار گیرد، زیرا نظرات مشروع شهروندان را که در بحث های عمومی صحبت می کنند تحت تأثیر قرار خواهد داد، زیرا تبلیغات آنها می تواند با پروپاگند به اشتباه گرفته شود.

ایالات متحده، بیش از یک سال است که مسأله دخالت روسیه در انتخابات آن کشوررا که دونالد ترامپ در آن برنده شد، مورد بررسی قرار داده است. این تحقیقات توسط دادستان ویژه رابرت مولر، و همچنین توسط هر هر دو بخش کنگره ایالات متحده امریکا پیگیری می شود.

روسیه این اتهامات را بار ها رد نموده و آنها را بی اساس خوانده و گفته است که این اتهامات بدون ارائه هرگونه شواهد ادعا شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала