دنمارک خواستار حملات سایبری علیه روسیه شد

© Depositphotos.com / Gorodenkoffدنمارک خواستار حملات سایبری علیه روسیه شد
دنمارک خواستار حملات سایبری علیه روسیه شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پارلمان دنمارک، خواستار راه اندازی حملات هکرها به روسیه در پاسخ به حمله "روسیه در فضای مجازی" شد.

به گزارش اسپوتنیک، ناصر خادر، رئیس‌کمیته دفاع پارلمان دنمارک، خواستار حملات هکرها به روسیه در پاسخ به حلمه "روسیه در فضای مجازی شد.

بریتانیا برای حمله سایبری علیه روسیه اعلام آمادگی کرد - اسپوتنیک افغانستان
بریتانیا برای حمله سایبری علیه روسیه اعلام آمادگی کرد

این نمانیده مردم در مجلس دنمارک اعلام کرد: ما باید حمله را انجام دهیم و خود ما باید هک را انجام دهیم و برای این کار چگونه اقداماتی لازم باید اتخاذ شود کارشناسان باید تصمیم بگیرند.
خادر افزود: "آنها کسانی بودند که در انتخابات ریاست جمهوری امریکا دخالت کردند، بنابراین اولین کاری که باید انجام دهیم پایگاه آنها را هک کنیم".
پیش از این، رسانه‌ها گزارش دادند که وزارت دفاع ملی بریتانیا در حال آماده‌سازی و برسی گزینه حملات گسترده سایبری برای قطع کردن برق در صورت "حمله روسیه" است.
این نشریه با اشاره از مقامات ارشد نیروهای امنیتی بریتانیا می‌نویسد: از اینکه این کشور یک دیپو کافی سلاح در صورت رویاروی نظامی با روسیه ندارد، ابراز نگرانی کرده اند، و مقامات بریتانیاوی به این تصمیم رسیده‌اند حملات گسترده سایبری تنها جایگزین استفاده از سلاح‌های هسته‌ای در صورت پاسخ "حمله روسیه" می‌تواند باشد.
در حال حاضر بریتانیا تلاش می‌کند که پتانسیل تهاجم سایبری خود را توسعه دهد تا در صورت لزوم "حمله" از طرف روسیه "نور کرملین را خاموش کند".

به گفته این نشریه در صورت که روسیه تصمیم به جذب جزایر کوچک استونی یا حمله به لیبی را به منظور کنترول ذخایر نفتی و تحریک بحران جدید مهاجرت در اروپا داشته باشد در این صورت بریتانیا فرصت بیشتری را خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала