امریکا بیش از 500 کودک مهاجر را به خانواده‌هایشان بازگرداند

© Sputnik / Vladimir Astapkovichامریکا بیش از 500 کودک مهاجر را به خانواده‌هایشان بازگرداند
امریکا بیش از 500 کودک مهاجر را به خانواده‌هایشان بازگرداند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده امریکا اعلام کرده است که در راستای بخشی از طرح ابتکاری "تحمل‌صفر" بیش از 500 کودک مهاجر را به خانواده‌هایشان باز گرداند

به گزراش اسپوتنیک، وزارت امنیت ملی ایالات متحده امریکا، اعلام کرده است که در راستای بخشی از ابتکاری "تحمل‌صفر" 522 کودک مهاجر جداه شده از خانواده‌ها و بزرگترهایشان را به آنها باز گردانده و دوباره آنها را با همدیگر متحد کرده است.
همانطور که قبلاً گزارش شده است در نتیجه سایت "تحمل‌صفر" برای عبور از سرحد غیرقانونی، که این طرح ابتکاری "تحمل‌صفر" از ماه اپرایل اجرا شده است، حد اقل 2.3هزار کودک مهاجر جدا شده از خانواده‌هایش می‌باشد که این عمل موجب خشم نمایندگان مجلس امریکا از موضوع نگهداری این کودک‌ها و این عمل همچنان موجب خشم مردم امریکا شده است.

دونالد ترامپ توقف جدایی والدین و فرزندان مهاجران غیرقانونی را صادر کرد - اسپوتنیک افغانستان
دونالد ترامپ توقف جدایی والدین و فرزندان مهاجران غیرقانونی را صادر کرد

یک هیئت بیست و پنج نفره از نمایندگان دموکرات کنگره روز شنبه از مرکز نگهداری کودکان اورسولا واقع در پاسگاه گشت سرحدی در میشن (تگزاس) دیدن کردند.آنها گفتند در محلی که همانند قفس است شاهد گریه کودکان خردسال بودند و اين تصاویر در روزهای اخیر خشم همگان را برانگیحته است.

جکی اسپیر نماینده کالیفرنیا گفت: "اولین جایی که ما دیدیم هیچ چیزی روی زمین نبود به جز اینکه این ها بچه های کوچک بودند، بسیاری از آنها زیر پنج سال استند که از پدر و مادر شان جدا شده بودند و گریه می کردند".
وی افزود: "در اینجا آنها واقعا تشکی برای خواب دارند، اما آن همه چیزی است که آنها دارند، این یک زندان است. این مکان ها همانند قفس است."
جیم هیمز از ایالت کنکتیکت اضافه کرد: "امروز صبح چیزی رخ داد که من هرگز فراموش نخواهم کرد. همکاران من از کنکتیکت و چهار نفر از ما در اینجا بودند، به یکی از این سلول‌های نگهداری رسیدند و فقط میله‌ها را می‌دیدیم. ما خواستیم با کسی که آنجا بود صحبت کنیم همان طور که آنها درب را باز کردند با بیست یا سی نفر از دختران کوچک مواجه شدیم. آنها ایستادند، ترسیده بودند و برخی گریه می کردند."
یادآوری می‌کنیم که رئیس‌جمهور امریکا روز چهارشنبه بعد از امضای دستور جدید خود گفت است که این (دستور) اعضای خانواده ها را در کنار هم نگاه می‌دارد و هم زمان اطمینان حاصل می‌کند که ما سرحدی بسیار قوی و محکم داشته باشیم
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا، در سیاست جنجالی خود مبنی بر جدا کردن مهاجران غیر مجاز از فرزندان آنها تجدید نظر کرده است.
بنا بر دستورالعمل جدید دونالد ترامپ، مهاجران غیرقانونی و فرزندان زیر 18 سال آنها باید با همدیگر در گذرگاه‌های سرحدی توقیف بشوند، معلوم نیست که دوره بازداشت آنها چه مدت خواهد بود.
بنا بر مقررات فعلی، در صورت توقیف مهاجران غیرقانونی، دولت فدرال حداکثر می‌تواند فرزندان آنها را به مدت 20 روز با آنها نگاه دارد. دونالد ترامپ قصد دارد که اجازه توقیف نامحدود کودکان و والدین در کنار هم را صادر بکند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала