غرب آماده پذیرش "غروب تسلط" خود در جهان نیست

© Sputnik / Ekaterina Chesnokova /  مراجعه به بانک تصاویر غرب آماده پذیرش "غروب تسلط" خود در جهان نیست
غرب آماده پذیرش غروب تسلط خود در جهان نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایگور مورگولوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه معتقد است که کشورهای غرب آماده پذیرفتن واقعیت های عینی نظم جهان "چند قطبی" جدید و کاهش سلطه آنها در امور جهانی نیستند.

به گزارش اسپوتنیک، ایگور مارگولوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه در صحبت های خود در کنفرانس بین المللی " روسیه چین- همکاری عصر جدید" که در پکن برگزار گردید گفت: اینجا، در" آسیا" یکپارچگی و صراحت قطعی در خط مقدم قرار ندارد، اما همکاری و تعاملات خلاقانه بدون درگیری در چارچوب نظامهای سیاسی مختلف و شیوه زندگی، متفاوت تر قرار گرفته است. مارگولوف گفت:" ما فضای کمتری برای همکاری سازنده در جهان و در کل در منطقه" اروپا — اتلانتیک "را دارا هستیم.  

«روسیه را به باد انتقاد گرفتند»: او باارزش ترین چیزی که غرب داشت، نابود ساخت - اسپوتنیک افغانستان
«روسیه را به باد انتقاد گرفتند»: او باارزش ترین چیزی که غرب داشت، نابود ساخت

به گفته وی، "واضح است که کشورهای غرب آماده پذیرش واقعیت های عینی نظم جهانی جدید چندگانه و کاهش سلطه آنها در امور جهانی نیستند."
وی اضافه نمود:"همانطور که گفتم، آسیا امکانات زیادی برای ایجاد چنان جامعه ای دارد که در آن همکاری همه جانبه از جمله اقتصادی، سیاسی ممکن باشد. گواه آشکار آن — برخوردی است که کشورهای عضو سازمان شانگهای، جامعه کشورهای جنوب —شرق آسیا و اعضای اتحادیه اقتصادی اورآسیا را به شکوفایی می رساند".

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала