کسب 6 مدال طلا توسط ورزشکاران افغانستانی در مسابقات تهران

© Sputnik / Zuhal Sarhadکسب 6 مدال طلا توسط ورزشکاران افغانستانی در مسابقات تهران
کسب 6 مدال طلا توسط ورزشکاران افغانستانی در مسابقات تهران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ورزشکاران افغانستانی در مسابقات بین المللی تهران با کسب 6 مدال طلا، 2 نقره و 8 برنز افتخار آفریدند.

Легкоатлетка Елена Коробкина - اسپوتنیک افغانستان
شرکت ورزشکاران افغانستانی در مسابقات دو و میدانی آسیا
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، ورزشکاران مهاجر افغانستانی در مسابقات بین المللی تهران ششمین دوره مسابقات کارته شوتوکان جام پایتخت در تهران 6 مدال طلا، 2 نقره و 8 برنز بدست آوردند.

در این مسابقات تیم های از ایران، افغانستان، ارمنستان، عراق و پاکستان شرکت داشتند و مسابقات روز شنبه در سالن افراسیابی تهران پایان یافت.

به نمایندگی از فدراسیون کاراته افغانستان، تیم منتخب مهاجرین به سرپرستی استاد خداداد مبارزه، نماینده این فدراسیون، در ششمین دوره مساقات بین‌المللی کارته جام پایتخت شرکت بوده که در پایان چهار مدال طلا، یک نقره و پنج برنز را به دست آورد.
سخی نوری، جواد رضایی، امیرحسین حسینی و مهدی رضوانی، کارته‌کاران مهاجری هستند که در این مسابقات مدال طلا را به دست آوردند. علی احمدی مدال نقره را تصاحب کرد و محمد محمدی، عبدالله ذوالفقاری، پيمان علی رضایی، محسن احمدی و عابدین احمدي به مدال برنز رسیدند.
استاد کاظم علی خانی، استاد دلاور کریمی و استاد حسین نوری مربیان تیم منتخب مهاجرین افغانستانی در این دور از مسابقات بودند و استاد صمدعلی احمدی نیز سرپرست این تیم بود.

آمادگی ها برای نخستین اشتراک ورزشکاران فدراسیون کرلینگ افغانستان در مسابقات زمستانی ۲۰۲۲ - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی ها برای نخستین اشتراک ورزشکاران فدراسیون کرلینگ افغانستان در مسابقات زمستانی ۲۰۲۲

مقام سوم بانوان ورزشکار مهاجر در مسابقات بینالمللی شوتوکان SKI تهران
از سوی دیگر، بانوان کاراته‌کار مهاجر افغانستانی نیز در مسابقات بین‌المللی شوتوکان SKI بانوان در تهران(جام پایتخت)، به دو مدال طلا، یک نقره و سه برنز دست یافتند.
این مسابقات با بیش از 700 شرکت کننده بانو از ایران و کشورهای همجوار، به تاریخ اول و دوم حوت در سالن ورزشی کبکانیان تهران برگزار شد که پس از دو روز پیکار، دختران مهاجر با دو مدال طلا، یک نقره و سه برنز و کسب مقام سوم پس از ایران و کردستان عراق، به کار خود پایان دادند. در این مسابقات پاکستان چهارم شد.
خانم زکیه حسینی و خانم شهربانو محمدی در کاتای انفرادی به مدال طلا دست یافتند، زینب محمدی  در کاتای نونهالان به مدال نقره رسید و شکیلا زواری در کاتای انفرادی نوجوانان، فاطمه احمدی در کاتای انفرادی نونهالان و شهربانو محمدی در کمیته انفرادی جوانان به مدال برنز دست یافتند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала