یک پهپاد در منطقه بلگورود سرنگون شد

وزارت دفاع روسیه گفت، که پدافند هوایی یک پهپاد را در منطقه بلگورود سرنگون کرد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: سامانه‌های پدافند هوایی روسیه یک پهپاد اوکراینی را بر فراز منطقه بلگورود سرنگون کردند.
در بیانیه این وزارت آمده است: "در 5 سپتامبر، نزدیکای ساعت 21:00 به وقت مسکو، تلاش رژیم کیف برای انجام یک حمله تروریستی توسط یک پهپاد نوع هواپیما به اشیاء در قلمرو فدراسیون روسیه خنثی شد. یک هواپیمای بدون سرنشین به وسیله پدافند هوایی بر فراز قلمرو منطقه بلگورود نابود شد".
کشته شدن یک غیرنظامی در منطقه بلگورود در جریان گلوله باران نیروهای اوکراینی
این نخستین بار نیست که امروز یک پهپاد در آسمان این منطقه رهگیری می شود. اندکی پیش از این، مرزبانان روسیه یک پهپاد را در منطقه شهری والویسکی نابود کردند. تلفات جانی و ویرانی نداشت.
سرنگونی یک پهپاد بر فراز منطقه بلگورود
یادآوری می کنیم، که قلمرو منطقه بلگورود تقریباً روزانه در معرض گلوله باران و حملات با هواپیماهای بدون سرنشین قرار می گیرد. سطح بالایی از تهدید تروریستی (زرد) وجود دارد.
روز سه شنبه در جریان حمله مکرر نیروهای مسلح اوکراین به روستای کوزینکا، یک غیرنظامی کشته شد. گلادکوف فرماندار این منطقه گفت، که یکی دیگر از قربانیان با زخم های ناشی از انفجار ماین و برخورد چره به رانش به درمانگاه برده شد. بیش از ده خانه و همچنین خطوط برق و گاز آسیب دیده است.
بحث و گفتگو