عملیات ویژه روسیه در اوکراین

وزارت دفاع روسیه: تعداد زیادی از مزدوران خارجی در لِویو از پای درآمدند

وزارت دفاع روسیه از انهدام مزدوران در جریان حمله به آکادمی در لِویو خبر داد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع گفت که نیروهای مسلح تعداد زیادی از مزدوران پولندی و آلمانی را در لویو با یک حمله موشکی منهدم کردند.
این وزارتخانه اعلام کرد: "بر اساس اطلاعات تایید شده، در 6 جولای، در نتیجه یک حمله گروهی با سلاح‌های دقیق دوربرد مستقر در دریا در قلمرو آکادمی نیروهای زمینی نیروهای مسلح اوکراین در شهر لویو، تعداد زیادی از مزدوران پولندی و آلمانی مستقر در آنجا منهدم شدند."
در مجموع، در جریان عملیات ویژه نظامی، ارتش روسیه حدود 4990 جنگنده خارجی را منهدم کرد. 4910 مزدور دیگر از مناطق جنگی گریختند و خاک اوکراین را ترک کردند.
وزارت دفاع روسیه تاکید کرد: نیروهای مسلح فدراسیون روسیه به انهدام هدفمند مزدوران خارجی در خاک اوکراین ادامه خواهند داد.
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نیروی هوایی روسیه ده محل تجمع نیروهای مسلح اوکراین در زاپوروژیا را هدف قرار داد
همانطور که در وزارت دفاع اعلام شد، کی‌یف در پس زمینه اختلال در برنامه های بسیج و پنهان کردن تلفات سنگین نیروهای مسلح اوکراین، جذب مزدوران را افزایش داده است. آنها در ایالات متحده و کانادا، از جمله با کمک سیا، و همچنین در آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه، از جمله مناطق تحت کنترل آمریکایی ها در سوریه، استخدام می شوند.
وزارت دفاع روسیه روز شنبه اعلام کرد که نیروهای مسلح فدراسیون روسیه به انهدام هدفمند مزدوران خارجی در اوکراین ادامه خواهند داد. این وزارتخانه اعلام کرد: نیروهای مسلح فدراسیون روسیه به انهدام هدفمند مزدوران خارجی در خاک اوکراین ادامه خواهند داد.
بحث و گفتگو