عملیات ویژه روسیه در اوکراین

پوشیلین: غرب اوکراین را به ضد حمله تحریک می کند

پوشیلین سرپرست ریاست جمهوری دموکراتیک خلقت گفت که غرب اوکراین را برای انجام یک ضد حمله تحت فشار قرار می دهد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، دنیس پوشیلین، سرپرست ریاست جمهوری خلق دونتسک، گفت که غرب اوکراین را برای شروع یک حمله متقابل تحت فشار قرار می دهد.
پوشیلین در شبکه تلویزیونی روسیا 24 گفت: ما می بینیم که غرب، به ویژه آمریکا، اکنون رژیم کی یف را با حمایت نظامی برای حمله متقابل تحت فشار قرار داده است.
به گفته وی، مقامات دونتسک در حال حاضر آماده سازی برای چنین ضد حمله ای را مشاهده می کنند، کی‌یف در حال انتقال ذخایر و تجهیزات اضافی به خط مقدم است.
او گفت: "البته آنها در حال آمادگی گرفتن هستند. البته ما شاهد انباشت، انتقال نوعی ذخایر از جمله ذخیره ای که در کشورهای اروپایی آموزش داده شده است. ما همچنین شاهد انتقال تجهیزات هستیم. اما آیا چنین خواهد شد. ضد حمله بزرگ، یا فقط تبلیغات است... البته، رهبری نظامی ما کنترل کامل اوضاع را در دست دارد و در حال ایجاد تدابیری است که حتی ممکن است برای جلوگیری از چنین تلاش‌هایی از سوی کی‌یف مؤثر باشد."
دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه روز جمعه در مصاحبه ای با رسانه های برجسته روسی از جمله اسپوتنیک، گفت که کی یف برای عملیات تهاجمی آماده می شود، روسیه از این موضوع آگاه است و ستاد کل روسیه نیز در جریان است.
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
شهر مارینکا در یک قدمی آزادی کامل است
بحث و گفتگو