تیم ملی ووشوی افغانستان دو مدال بدست آوردند
20:54 28.06.2026 (بازآوری شدن: 21:03 28.06.2026)

© telegram sputnikafghanistan
عضو شوید
تیم ملی ووشوی افغانستان دو مدال بدست آوردند
تیم ملی ووشوی افغانستان با کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز، به کار خود در رقابتهای قهرمانی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در چین پایان داد.
در این رقابتها، شهزاده صافی پس از پیروزی برابر حریفانی از کازاخستان و هانگکانگ، مدال نقره را از آن خود کرد.
همچنین محمدخالد هوتک با قرار گرفتن در مقام سوم، مدال برنز این مسابقات را به نام افغانستان ثبت کرد.
رقابتهای قهرمانی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای به میزبانی چین و با حضور ورزشکارانی از نزدیک به 20 کشور در وزنهای مختلف برگزار شد و افغانستان با اعزام شش ووشوکار، پرونده حضور خود را با کسب دو مدال ارزشمند بست.
ما را در سایت و تلگرام اسپوتنیک دنبال کنید