پایان سلطه بیرقیب آمریکا؛ بانکهای مرکزی دالر را با طلا عوض کردند
23:24 02.06.2026 (بازآوری شدن: 23:33 02.06.2026)

© telegram sputnikafghanistan
عضو شوید
پایان سلطه بیرقیب آمریکا؛ بانکهای مرکزی دالر را با طلا عوض کردند
سهم داراییهای طلا در ذخایر بانکهای مرکزی جهان در پایان سال 2025 به 27 درصد افزایش یافت، در حالی که سهم اوراق قرضه خزانهداری آمریکا (UST) به 22 درصد کاهش یافت و سهم یورو نیز 15 درصد است.
این دادهها توسط بانک مرکزی اروپا در گزارش «نقش بینالمللی یورو» که در تاریخ 2 جون منتشر شده، ارائه شده است.
ما را در سایت و تلگرام اسپوتنیک دنبال کنید