واکنش کرملین از استخدام قوای مسلح اوکراین به سرحدات بلاروس

© Sputnik / V. Shiyanovskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Праздничная демонстрация трудящихся на Красной площади 1 мая
Праздничная демонстрация трудящихся на Красной площади 1 мая - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2024
عضو شوید
پسکوف: خروج نیروهای مسلح اوکراین به سرحدات بلاروس، مینسک و مسکو را نگران کرده است.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت که مسکو انتقال واحدهای نیروهای مسلح اوکراین به سرحد بلاروس را مایه نگرانی می داند. "
"بلاروس یک کشور اتحادیه است، ما فرمت های ویژه ای از گفتگو بین تمام بخش های مربوطه، از جمله خدمات ویژه داریم و وزارتخانه های دفاع ما به عنوان شریک در تماس هستند، بنابراین، البته، اینها دلایلی برای نگرانی هستند همچنین مسکو، زیرا ما واقعاً متحد و شریک هستیم."
نماینده کرملین همچنین اضافه کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و الکساندر لوکاشنکو، همتای بلاروس وی، در صورت لزوم می توانند در حاشیه نشست سازمان همکاری شانگهای در مورد این موضوع گفتگو کنند.
روز شنبه، قوماندان همه نیروهای مسلح - معاون اول وزیر دفاع بلاروس پاول موراویکو گفت که وضعیت در مرز با اوکراین دشوار است. او تاکید کرد که هر روز تغییر می کند و نه برای بهتر. همانطور که رهبر نظامی تصریح کرد، مینسک در حال مشاهده "فعالیت هایی است که تاکنون برای ما بی اساس و غیرقابل درک" در منطقه مرزی است. بدین ترتیب نیروهای مسلح اوکراین قطعات نیروهای ویژه را به شهر اوروچ در جهت ژیتومیر مستقر کردند.
موراویکو توضیح داد که رژیم کیف با چنین نیروهایی می تواند به طور بالقوه "سرزمین ما را از گروه های خرابکار و شناسایی اشباع کند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала