قوای روسیه دو شهرک جمهوری خلق دونتسک را آزاد کرد

© Sputnik / Sergey Averin /  مراجعه به بانک تصاویر Стела на въезде в Донецк
Стела на въезде в Донецк - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2024
عضو شوید
قوای مسلح روسیه شهرک Spornoe و شهرک Novoaleksandrovka را در جمهوری خلق دونتسک آزاد کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که قوای مسلح روسیه شهرک‌های اسپورنوئه و نووالکساندروکا جمهوری دموکراتیک دونتسک خلق را آزاد کرد.
وزارت دفاغ تاکید کرده گفت: "قطعات گروپ قوای جنوب در نتیجه اقدامات فعال، شهرک اسپورنویه جمهوری خلق دونتسک را آزاد کردند".
اسپورنویه در 111 کیلومتری شمال دونتسک و در مرز جمهوری خلق لوگانسک قرار دارد. آزادی او امکان توسعه حمله به Seversk را فراهم می کند که به نوبه خود راه را برای اسلاویانسک و کراماتورسک باز می کند.
همچنین نظامیان گروپ مرکزی وضعیت تاکتیکی را بهبود بخشیدند و تشکیلات پنج تیپ اوکراینی را در مناطق تورتسک، کیروو، میخائیلوفکا، نوگورودسکی، ولچی، شوچنکو، سوکول و ویشنووی در جمهوری دموکراتیک پی آر مورد اصابت قرار دادند.
نماینده این وزارت افزود: در طول روز، پنج حمله متقابل گروپ های تهاجمی لوا‌های 24، 31، 41 مکانیزه و 68 تکاور نیروهای مسلح اوکراین را دفع کردیم.
قوای اوکراین در نبرد با گروپ مرکز، 370 پرسنل نظامی، هشت موتر تیزرفتار، یک هویتزر 155 میلی‌متری M777 ساخت امریکا، یک هویتزر 152 میلی‌متری 2A65 Msta-B، دو هویتزر 122 میلی‌متری D-30، دو فروند توپ های 100 میلی متری ضد تانک MT-12 "راپیر" و یک رادار ضد باتری AN/TPQ-36 ساخت امریکا را از دست داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала