فقط خانم جیل بایدن تاثیر بر شوهرش دارد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Избранный президент США Джозеф Байден с супругой Джилл Байден во время присяги
Избранный президент США Джозеф Байден с супругой Джилл Байден во время присяги - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2024
عضو شوید
رسانه ها تنها از فردی نام بردند که تأثیر تعیین کننده ای بر بایدن دارد.
به گزارش ان بی سی نیوز به نقل از یک منبع، تنها جیل، همسر 81 ساله جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، تأثیر تعیین کننده ای بر او دارد.
یکی از آشنایان به این کانال گفت: "تنها کسی که تاثیر تعیین کننده بر او دارد، بانوی اول است. اگر او تصمیم بگیرد که این مسیر باید تغییر کند، مسیر تغییر خواهد کرد."
پنج نفر به ان‌بی‌سی نیوز گفتند که انتظار می‌رود بایدن درباره آینده مبارزات انتخاباتی خود پس از مناظره ناموفق با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق امریکا با خانواده‌اش در روز یکشنبه در کمپ دیوید صحبت کند. به گزارش پایگاه خبری کاخ سفید، این سفر قبل از مناظره برنامه ریزی شده بود.
"
پیش از این، پرتال Axios نوشته بود که بایدن از رقابت برای ریاست جمهوری کناره گیری نخواهد کرد، مگر اینکه حلقه نزدیک او شامل همسرش جیل، خواهر والری، مشاور تد کافمن و گروه کوچکی از دستیاران کاخ سفید چنین تصمیم بگیرند.
رسانه های امریکایی موافق هستند که بایدن در اولین مناظره با ترامپ که جمعه شب در آتلانتا برگزار شد، عملکرد ضعیفی داشت. رئیس جمهور فعلی امریکا لکنت زد و مکث کرد و همیشه افکار خود را به وضوح بیان نکرد و پس از این رویداد، دوربین تلویزیون لحظه ای را شکار کرد که همسرش جیل به بایدن کمک کرد تا از پله ها پایین برود.
Президент США Джо Байден и первая леди Джилл Байден стоят во время церемонии ввода в эксплуатацию быстроходной подводной лодки USS Delaware (2 апреля 2022). Уилмингтон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2022
روسیه همسر و دختر بایدن را تحریم کرد
اکنون سیاستمداران و روزنامه نگاران در مورد این احتمال صحبت می کنند که دموکرات ها ممکن است بایدن را به عنوان یک مدعی برای این پست کنار بگذارند و نامزد دیگری را جایگزین او کنند. از نظر تئوری، حزب چنین فرصتی را در کنوانسیون در ماه اوگست خواهد داشت، اما در عمل حذف بایدن، که در انتخابات مقدماتی پیروز شد، از رقابت دشوار خواهد بود، مگر اینکه خودش از شرکت در آن امتناع کند.
همزمان، قرارگاه رئیس جمهور فعلی می گوید که او قرار نیست تسلیم شود و از رقابت خارج شود.
دومین مناظره بایدن و ترامپ قرار است در 10 سپتامبر برگزار شود. انتخابات ریاست جمهوری امریکا پنجم نوامبر برگزار می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала