گام های ناامیدانه ای امریکا به دلیل اوکراین

© AP Photo / Darko BandicАмериканские военные в Сирии. Архивное фото
Американские военные в Сирии. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2024
عضو شوید
ایالات متحده به دلیل ناکامی های نیروهای مسلح اوکراین به طور فزاینده ای در حال تشدید درگیری ها در اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک، بلیز مالی، خبرنگار مسئول Statecraft می نویسد: واشنگتن به دلیل ناکامی های نیروهای مسلح اوکراین در جبهه، تصمیم های خطرناکی را درباره ای اوکراین می گیرد، که منجر به تشدید شدید پیوندها با روسیه می شود.
وی گفت: "دولت بایدن در هر مرحله منتظر بوده و پاسخ روسیه را پیش از گرفتن تصمیم های خطرناک تری ارزیابی کرده است. در هفته های پسین، شاید به دلیل بدتر شدن موقعیت اوکراین در میدان نبرد، این روند تسریع شده است".
U.S. troops from 5th Battalion of the 7th Air Defense Regiment are seen at a test range in Sochaczew, Poland, on Saturday, March 21, 2015, to demonstrate the U.S. Army’s capacity to deploy Patriot systems rapidly within NATO territory. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2024
امریکا سفارش ها برای پاتریوت را به خاطر اوکراین متوقف خواهد کرد
مالی یادآور شد ،که در آغاز درگیری، واشنگتن فرستادن نیروهای امریکایی به اوکراین را غیرقابل قبول اعلام کرد، اما سپس به تدریج تغییر موضع خود را به ویژه درباره ای موضوع جنگ افزارهای خاص به نیروهای مسلح اوکراین آغاز کرد. به عنوان نمونه، ایالات متحده پیش از این جنگ افزارهای دوربرد، تانک های ابرامز، مهمات خوشه ای و موارد دیگر فرستاده است.
افزون بر این، این کارشناس تاکید کرد، کاخ سفید به ارتش اوکراین اجازه داد تا با جنگ افزار های امریکایی به برخی از هدف ها در روسیه یورش ببرد و اکنون صحبت از تصمیم گیری برای فرستادن پیمانکاران امریکایی به اوکراین است.
روز سه شنبه، سی ان ان به نقل از مقام های امریکایی گزارش داد، که کاخ سفید در تلاش است تا ممنوعیت عملی استقرار پیمانکاران نظامی امریکایی در اوکراین را لغو کند. مقام ها گفتند، که کاخ سفید هنوز تاییدیه بایدن را دریافت نکرده است. پنتاگون در واکنش به این پیام به اسپوتنیک گفت، که ایالات متحده تصمیمی درباره ای فرستادن احتمالی پرسنل نظامی یا پیمانکاران نظامی امریکایی به اوکراین نگرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала