- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سرنگونی 6 پهپاد در چهار منطقه روسیه

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий ВС РФ возле зенитного ракетного комплекса "Стрела-10" второго армейского корпуса Южной группировки войск на Южном направлении
Военнослужащий ВС РФ возле зенитного ракетного комплекса Стрела-10 второго армейского корпуса Южной группировки войск на Южном направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2024
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از سرنگونی 6 پهپاد اوکراینی در جریان شب گذشته در چهار منطقه این کشور خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، که سامانه‌های پدافند هوایی این کشور در جریان شب گذشته 6 فروند پهپاد اوکراینی را بر فراز پیرامون تور، بریانسک، بلگورود و کریمه رهگیری و سرنگون کرد.
Украинские истребители МИг-29 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سرنگونی دو فروند میگ-29، 62 هواپیمای بدون سرنشین، چهار موشک پاتریوت و دو موشک هیمارس اوکراین
در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: "در جریان شب گذشته، رژیم کی یف قصد انجام یورش های تروریستی با هواپیماهای بدون سرنشین در خاک روسیه را داشت؛ سامانه‌های پدافند هوایی روسیه دو پهپاد را بر فراز قلمرو پیرامون تور، یک پهپاد در پیرامون بریانسک، یک پهپاد بر فراز پیرامون بلگورود و دو پهپاد را بر فراز کریمه رهگیری و سرنگون کردند".
ادآوری می کنیم، که کیف نزدیک به هر روز سعی می کند با هواپیماهای بدون سرنشین به هدف های در مناطق مرزی و مرکزی روسیه یورش ببرد. نیروهای پدافند هوایی روسیه با موفقیت هواپیماهای دشمن را رهگیری می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала