پاتروشف غرب را به دروغگویی متهم کرد

© Sputnik / Sergey GuneevСекретарь Совета безопасности РФ Николай Патрушев
Секретарь Совета безопасности РФ Николай Патрушев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2024
عضو شوید
رئیس استخبارات روسیه: در غرب در مورد نقشه های روسیه برای جنگ با کشورهای ناتو دروغ می سازند.
به گزارش اسپوتنیک، نیکولای پاتروشف دستیار رئیس جمهور فدراسیون روسیه، عضو دائم شورای امنیت روسیه در مقاله ای برای مجله روسی "دفاع ملی" گفت که دروغ‌هایی درباره برنامه‌های ادعایی روسیه برای جنگ با کشورهای ناتو توسط ده‌ها مؤسسه علمی در امریکا، بریتانیا و اروپا ساخته می‌شود تا کسانی که دستور کار سیاسی در غرب را تدوین می‌کنند به هر قیمتی در قدرت باقی بمانند.
Секретарь Совета безопасности РФ Николай Патрушев выступает на оперативном совещании президента РФ с постоянными членами Совета безопасности РФ (21 февраля 2022). Москвa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2023
پاتروشف: نهادها در غرب تئوری های دیوانه کننده ای در برابر روسیه می سازند
پاتروشف نوشت که نخبگان اروپایی و سپس امریکایی با تشویق دروغ در مورد روسیه برای قرن ها، نفرت از میهن ما را در سطح ناخودآگاه و رد ژنتیکی تمدن مبتنی بر برابری مردم، ارزش های خانوادگی، احترام به جامعه و کشور پرورش دادند.
پیروان دروغگویان سابق امروز در ده‌ها مؤسسه علمی در ایالات متحده امریکا، بریتانیا و اروپا کار می‌کنند که تئوری‌های بدبینانه ضد روسیه را توسعه می‌دهند و داستان‌های وحشتناک کنونی خود را که روسیه در حال برنامه‌ریزی برای جنگ با کشورهای ناتو است، بازتاب می‌دهد.
پاتروشف خاطرنشان کرد: از تمایل محافل تشکیل دهنده سیاسی چنی برمیاید که باید غرب به هر قیمتی در قدرت باقی بمانند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала