یورش نیروهای جبهه مقاومت بر طالبان در کابل

© National Resistance Front of Afghanistanکشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت 
کشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2024
عضو شوید
جبهه مقاومت از دو یورش نیروهایش بر طالبان در شهر کابل خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه مقاومت دیروز نوشت: "نیروهای جبهه مقاومت افغانستان شام‌ امروز، (سه‌شنبه 5 جوزا 1403- 25 جون 2024) در جریان دو یورش جداگانه بر سنگرهای دشمن در شهر کابل 6 طالب تروریست را کشتند و 1 تروریست دیگر زخمی شده است".
احمد مسعود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2024
رهبر جبهه مقاومت: مشروعیت از میل تفنگ نه که از اراده مردم به دست می‌آید
این جبهه نوشته است: "نخستین یورش نیروهای جبهه مقاومت ملی، ساعت 8:25 شام بر محل‌بازرسی ملیشه‌های گروه تروریستی طالبان در نزدیکی جکشن برق، ساحه "خیرخانه" از مربوطات حوزه 15 شهر کابل موفقانه انجام شد که در نتیجه آن 2 طالب تروریست کشته و 1 تروریست دیگر زخمی شد".
در ادامه این گزارش آمده است: "همزمان با نخستین یورش، نیروهای جبهه مقاومت ملی ساعت 8:30 شام، واسطه حامل نیروهای استخبارات طالبان تروریست را در عقب گمرک، ساحه "پارک‌های صنعتی" از مربوطات حوزه 9 امنیتی شهر کابل مورد هدف قرار دادند که در نتیجه آن 4 تن از ملیشه‌های تروریستی کشته شدند و همچنان واسطه نقلیه‌ی این‌ گروه منهدم گردید".
در پایان این گزارش آمده است: "در این عملیات‌ها به افراد ملکی و نیروهای جبهه مقاومت ملی هیچ‌گونه آسیبی نرسیده است. نیروهای جبهه مقاومت ملی عملیات‌های هدفمند خود را در مناطق مختلف کشور به منظور برچیدن بساط ظلم و جنایت گروه تروریستی طالبان طرح و اجرا می کنند".
مسئولان طالبان تاکنون در این باره دیدگاه شان را بیان نکرده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала