- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سرنگونی پهپادهای اوکراینی بر فراز پیرامون اسمولنسک

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие РФ на рабочих местах в машине ПВО
Военнослужащие РФ на рабочих местах в машине ПВО  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2024
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از سرنگونی پهپادهای نیروهای مسلح اوکراین بر فراز پیرامون اسمولنسک خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که نیروهای پدافند هوایی روسیه شب گذشته دو پهپاد اوکراینی را بر فراز پیرامون اسمولنسک نابود کردند.
در پیام این وزارت آمده است: "در جریان شب گذشته، تلاش رژیم کیف برای انجام یک یورش تروریستی با بکارگیری از هواپیماهای بدون سرنشین از نوع هواپیما در برابر هدف های در خاک فدراسیون روسیه متوقف شد. سامانه‌های پدافند هوایی وظیفه دو پهپاد را بر فراز قلمرو پیرامون اسمولنسک نابود کردند".
Военнослужащий стреляет из крупнокалиберного пулемета на учениях военнослужащих Тихоокеанского флота (ТОФ) на полигоне в Приморском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
گزارش عملیات نظامی ویژه: پیشروی ارتش روسیه، سرنگونی 79 پهپاد و چندین موشک هیمارس اوکراینی
پیش از این، واسیلی آنوخین، فرماندار منطقه اسمولنسک گزارش داده بود، که این منطقه نزدیکای چهار بامداد از سوی دو پهپاد اوکراینی مورد یورش قرار گرفته است.
به گفته وی، دشمن سعی کرد به هدف های نظامی در منطقه ویازمسکی یورش ببرد. آنوخین تصریح کرد، که نیروهای پدافند هوایی پهپادهای دشمن را سرکوب کردند.
یادآوری می کنیم، که کیف نزدیک به هر روز سعی می کند با هواپیماهای بدون سرنشین به هدف های در مناطق مرزی و مرکزی روسیه یورش ببرد. نیروهای پدافند هوایی روسیه با موفقیت هواپیماهای دشمن را رهگیری می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала