پوتین: پیشنهادهای صلح روسیه شامل پایان دادن به درگیری است

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин обращается с посланием Федеральному Собранию
Президент РФ Владимир Путин обращается с посланием Федеральному Собранию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2024
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت: پیشنهادهای روسیه برای پایان دادن به درگیری در اوکراین ارائه می شود.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در سخنرانی خود برای شرکت کنندگان در "خوانش پریماکوف" که در مسکو آغاز شد، گفت: پیشنهادات صلح ارائه شده از سوی روسیه در واقع پایان درگیری را فراهم می کند.
Церемония подписания договоров о вхождении в РФ ДНР, ЛНР, Запорожской и Херсонской областей состоялась в Кремле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2023
برگزیده ای از سخنان پوتین در نشست گروه 20/ روسیه هرگز از مذاکرات صلح درباره اوکراین دست نکشیده است
در پیام رئیس جمهور روسیه که از سوی یوری اوشاکوف دستیار رئیس دولت روسیه خوانده شد، آمده است: "من امیدوارم که برخلاف بسیاری از سیاستمداران غربی که حتی نمی‌خواستند در اصل ابتکاری که ما ارائه کرده‌ایم بکاوند، شرکت‌کنندگان تالار به بررسی اندیشمندانه و منطقی آن بپردازند و بتوانند ببینند که بدرستی این امکان توقف درگیری و حرکت به سوی حل و فصل سیاسی و دیپلماتیک را فراهم می‌کند".
Избранный президент РФ Владимир Путин на церемонии инаугурации в Кремле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2024
پوتین: روسیه هرگز گفت و گو درباره ای اوکراین را رد نکرده است
رئیس جمهور ابراز اطمینان کرد، که شرکت کنندگان در مجمع همچنین به ایده های روسیه درباره ای تشکیل یک سیستم امنیت برابر، تقسیم ناپذیر و همکاری متقابل سودمند در قاره اوراسیا توجه لازم را خواهند داشت.
Президент РФ Владимир Путин на ПМЭФ-2024, Россия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2024
پوتین شرط مذاکره با اوکراین را اعلام کرد
دهمین مجمع بین المللی تخصصی علمی "خوانش های پریماکوف" با موضوع "روسیه در بستر جهانی" از 25 تا 26 جون در مسکو برگزار می شود. این نشست بین المللی سالانه کارشناسان در زمینه پیوندهای بین الملل و اقتصاد جهانی است. در چارچوب این مجمع، دانشمندان، سیاستمداران و دیپلماتان برجسته از سراسر جهان گفت و گوی آزاد درباره ای چالش‌ها و تهدیدهای جهانی و منطقه‌ای انجام می‌دهند.
یادآوری می کنیم، که در 14 جون، پوتین پیشنهادهای صلح جدیدی را برای حل مناقشه در اوکراین ارائه کرد که شامل به رسمیت شناختن وضعیت کریمه، جمهوری خلق دونتسک، جمهوری خلق لوهانسک، خرسون و زاپروژیا به عنوان مناطق روسیه، تحکیم وضعیت غیر متعهد و عاری از هسته ای اوکراین، غیرنظامی‌سازی و غیرنظامی‌سازی آن و لغو تحریم‌های ضد روسیه شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала