- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سرنگونی 30 پهپاد بر فراز پیرامون بلگورود و ورونژ

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие РФ во время военных учений на арктическом зенитном ракетном комплексе ПВО "Тор-М2ДТ" на базе вездехода ДТ-30
Военнослужащие РФ во время военных учений на арктическом зенитном ракетном комплексе ПВО Тор-М2ДТ на базе вездехода ДТ-30  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2024
عضو شوید
نیروهای پدافند هوایی در شب گذشته 29 پهپاد را در پیرامون بلگورود و یک فروند پهپاد را بر فراز پیرامون ورونژ سرنگون کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که سامانه‌های پدافند هوایی روسیه در جریان شب 29 پهپاد اوکراینی را بر فراز پیرامون بلگورود و یک فروند هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی را بر فراز پیرامون ورونژ رهگیری و نابود کردند.
Боевая работа артдивизиона ЦВО на Авдеевском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
گزارش عملیات نظامی ویژه: سرنگونی 48 پهپاد، کشته شدن بیش از هزار سرباز اوکراینی و پیشروی ارتش روسیه
در پیام این وزارت آمده است: "در شب گذشته، زمانی که رژیم کیف در تلاش برای انجام یورش های تروریستی با بکارگیری از هواپیماهای بدون سرنشین در خاک فدراسیون روسیه بود، سامانه‌های پدافند هوایی در حال انجام 29 فروند پهپاد را بر فراز قلمرو پیرامون بلگورود رهگیری و نابود کردند و یک پهپاد را نیز بر فراز قلمرو پیرامون ورونژ سرنگون کردند".
یادآوری می کنیم، که کیف نزدیک به هر روز سعی می کند با هواپیماهای بدون سرنشین به هدف های در مناطق مرزی و مرکزی روسیه یورش ببرد. نیروهای پدافند هوایی روسیه با موفقیت هواپیماهای دشمن را رهگیری می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала