سازمان ملل خواستار مجازات عاملان حملات مرگبار داغستان شد + ویدیو

© AP Photo / Mary AltafferМинистр иностранных дел России Сергей Лавров выступает на 77-й сессии Генеральной Ассамблеи Организации Объединенных Наций в штаб-квартире ООН в Нью-Йорке
Министр иностранных дел России Сергей Лавров выступает на 77-й сессии Генеральной Ассамблеи Организации Объединенных Наций в штаб-квартире ООН в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2024
عضو شوید
دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد اظهار داشته است که از حملات مرگبار در داغستان متاسف است و مسئولین باید مجازات شوند.
به گزاش اسپوتنیک، الیزابت تروسل، سخنگوی این سازمان به اسپوتنیک گفت: دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد (OHCHR) از حملات مرگبار در داغستان ابراز تاسف می کند و خواهان مجازات عاملان آن است.
او گفت: "ما به گزارشات مربوط به کشته‌شدگان داغستان ابراز تأسف می‌کنیم، جایی که حملات به کلیساها، کنیسه‌ها و یک پوسته پولیس منجر به کشته شدن چندین نفر از جمله یک کشیش و افسران پولیس شد".
روز یکشنبه، در دربنت و ماخاچکالا، ستیزه جویان مسلح به دو کلیسای ارتدکس، دو کنیسه و یک پست پولیس راهنمایی و رانندگی حمله کردند. بر اساس گزارشات آخر، 15 افسر پولیس و همچنین چهار غیرنظامی از جمله یک کشیش ارتدوکس قربانی این حملات شدند.
نیروهای امنیتی پنج شبه نظامی را که در این حملات تروریستی شرکت داشتند، کشتند، هویت آنها مشخص شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала