ترامپ تاریخ حل و فصل مناقشه اوکراین را مشخص کرد

© AP Photo / Evan Vucciترامپ وبلاگ شخصی خود در وب سایتش را برای همیشه بست
ترامپ وبلاگ شخصی خود در وب سایتش را برای همیشه بست - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2024
عضو شوید
ترامپ حتی قبل از مراسم تحلیف خود قول داده بود به درگیری اوکراین پایان دهد.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در یک گردهمایی در فیلادلفیا گفت که در صورت پیروزی در انتخابات، حتی قبل از مراسم تحلیف خود به درگیری در اوکراین پایان خواهد داد.
این سیاستمدار وعده داد: "حتی قبل از اینکه وارد دفتر بیضی شوم و در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شویم، به این درگیری وحشتناک بین روسیه و اوکراین پایان خواهم داد".
ترامپ پیش از این گفته بود که در صورت پیروزی در انتخابات، می‌تواند مناقشه روسیه و اوکراین را تنها در 24 ساعت حل کند. دیمیتری پسکوف سکرتر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه با اظهار نظر در مورد این سخنان، خاطرنشان کرد که مشکل برای چنین راه حل ساده ای بسیار پیچیده است. خود ولادیمیر پوتین سال گذشته آمادگی ترامپ را برای حل مشکلات عاجل از جمله بحران اوکراین در چند روز مثبت ارزیابی کرد.
دونالد ترامپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2024
ترامپ: در صورت پیروزی در انتخابات با پرداخت های چند میلیارد دالری به اوکراین پایان می‌دهم
به گفته رئیس جمهور، "این نمی تواند ما را خوشحال کند، این خوب است." وی در همزمان ابراز تردید کرد که هرگونه نتیجه انتخابات امریکا بر روابط امریکا و روسیه تأثیر بگذارد.
انتخابات ریاست جمهوری امریکا قرار است پنجم نوامبر برگزار شود. رقیب اصلی ترامپ جو بایدن، رئیس فعلی دولت خواهد بود. مراسم تحلیف ریاست جمهوری قرار است در 20 جنوری 2025 برگزار شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала