- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

عملیات نظامی ویژه برای نابودی فاشیسم که یکبار دیگر سر از اروپا بر آورد آغاز شد

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر Заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев проводит в режиме видеоконференции заседание Межведомственной комиссии Совета безопасности РФ
Заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев проводит в режиме видеоконференции заседание Межведомственной комиссии Совета безопасности РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2024
عضو شوید
معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت: روسیه عملیات نظامی ویژه را برای ریشه کن کردن فاشیسم، که بار دیگر سر خود را در اروپا بلند کرده است، آغاز کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت: مسکو عملیات نظامی ویژ] را با این هدف دنبال می کند تا فاشیسمی را که دوباره در اروپا سر بر آورده، به طور کامل ریشه کن کند.
Боевая работа артдивизиона ЦВО на Авдеевском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
گزارش عملیات نظامی ویژه: سرنگونی 74 پهپاد، 21 موشک و کشته شدن بیش از 1000 سرباز اوکراینی
مدودف در شبکه اجتماعی وی کنتکت خاطرنشان داشت، که روسیه هرگز بهایی را که مردم اتحاد جماهیر شوروی برای آزادی و استقلال دولت در جریان جنگ کبیر میهنی پرداختند، و نقش بزرگ آن در نابودی ماشین مرگ هیتلر را فراموش نخواهد کرد.
وی افزود:"و امروز روسیه در حال انجام یک عملیات نظامی ویژه برای ریشه کنی کامل فاشیسم است، فاشیسمی که دوباره در اروپا سر بر آورده و به نتایج جنگ جهانی دوم خیانت کرده است".
یادآوری می کنیم، که روسیه در 24 فیبروری 2022 عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، هدف آن را "پشتیبانی از افرادی که به مدت هشت سال از سوی رژیم کیف مورد آزار و نسل کشی قرار گرفته اند" خواند.
وی خاطرنشان کرد، که این عملیات ویژه یک اقدام اجباری بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала