سرمایه گذاری بیش از 584 میلیون دالری چین در صنعت تاجیکستان

© Photo / Пресс-служба Рустама ЭмомалиПрезентация 400 электромобилей прокатной компания "Эко Такси" в Душанбе
Презентация 400 электромобилей прокатной компания Эко Такси в Душанбе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2024
عضو شوید
چین بیش از 584 میلیون دالر در صنعت تاجیکستان سرمایه گذاری می کند.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی کمیته دولتی سرمایه گذاری و مدیریت اموال دولتی تاجیکستان گزارش داد، که تاجیکستان و چین در جریان همایش بازرگانی و سرمایه گذاری که در دوشنبه برگزار شد، قراردادهایی به ارزش بیش از 6 میلیارد سامانی (584.5 میلیون دالر) در صنعت تاجیکستان بست.
در پیام این کمیته آمده است: "تاجیکستان و چین در جریان یک مجمع بازرگانی و سرمایه گذاری که در دوشنبه و با حضور بیش از 150 نماینده و سرمایه گذار از دو کشور برگزار شد، قراردادهایی را برای سرمایه گذاری در صنعت تاجیکستان به ارزش بیش از 6 میلیارد سامانی یا 584.5 میلیون دالر امضا کردند".
Заснеженный город Душанбе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2022
چندرسانه ای
پایتخت پوشیده از برف: بهترین نگاره های زمستان شهر دوشنبه
در پایان این مجمع مدرک های کلیدی همکاری امضا شد: ساخت کارخانه سنگ آهن در معدن شوخکادامبولوک در شمال تاجیکستان، نصب سازه های سطح بین المللی برای ورزشگاه شهر دوشنبه با 3000 چوکی، تامین خودروهای برقی برای تاکسی در دوشنبه، ارائه خط اعتباری برای تجهیزات ویژه و تجهیزات تولیدی و همچنین فرآوری سنگ تزئینی در معدن های شهرهای تاجیکستان.
سرویس مطبوعاتی کمیته دولتی خاطرنشان کرد: این پروژه ها از آن میان ساخت مرکز لجستیک و کارخانه متالورژی طلاکو با ارزش کل بیش از 6 میلیارد سامانی برای تقویت پیوندهای اقتصادی بین تاجیکستان و چین طراحی شده است. این مجمع به طور مشترک از سوی وزارتخانه های توسعه اقتصادی و بازرگانی، صنعت و فناوری های جدید و همچنین سفارت چین در تاجیکستان سازماندهی شد.
یادآوری می کنیم، که در حال حاضر 600 شرکت مشترک تاجیک و چین در تاجیکستان کار می کنند. حجم کل سرمایه گذاری چین در تاجیکستان در 10 سال گذشته بیش از 3.8 میلیارد دالر بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала