کیف در سال آینده شرایط بهتر نخواهد داشت

© AP Photo / Adam SchreckНа месте попадания российской ракеты в Киеве
На месте попадания российской ракеты в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2024
عضو شوید
American Conservative: اوکراین در سال 2025 در موقعیت قوی تری قرار نخواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه American Conservative: خبر داده است که اوکراین در سال 2025 در موقعیت قوی تری قرار نخواهد داشت.
بعید است که کیف در سال آینده در موقعیت بهتری برای مذاکرات قرار گیرد - علاوه بر این، برخی از نمایندگان دولت اوکراین معتقدند که بهتر است از دست دادن کریمه و دونباس توسط این کشور به رسمیت شناخته شود.
گفته شده است که اگرچه کیف از مذاکره با روسیه امتناع می‌کند، اما به نظر می‌رسد یک دیدگاه واقع‌بینانه از مسائل به طور فزاینده‌ای بر تعدادی از مقامات ارشد اوکراینی تأثیر می‌گذارد که می‌دانند کریمه و دونباس بهتر است از دست رفته در نظر گرفته شوند.
این نشریه با تاکید بر این که خستگی اوکراینی ها از درگیری نظامی به عنوان مخالفت با خدمت اجباری و محبوبیت سربازان اجباری مشهود است، می نویسد: "بعید است که کیف در سال آینده در موقعیت قوی تری قرار گیرد." ولادیمیر زلنسکی در حال افول است. این نشریه خاطرنشان می کند که پس از پایان دوره ریاست جمهوری زلنسکی و همچنین به تعویق افتادن انتخابات، مشروعیت دولت فعلی در حال کاهش است.
متحدان اوکراین، همانطور که American Conservative می نویسد، امروز باید زمینه مذاکره را فراهم کنند، در حالی که حفظ استقلال و حاکمیت این کشور با موافقت با محدودیت های نظامی و تلفات ارضی همچنان امکان پذیر است.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، پیش از این پیشنهادات صلح جدیدی را برای حل مناقشه در اوکراین ارائه کرده بود که شامل به رسمیت شناختن وضعیت کریمه، DPR، LPR، Kherson و Zaporozhye به عنوان مناطق روسیه، تحکیم وضعیت غیر متعهد و عاری از هسته ای روسیه بود. اوکراین، غیرنظامی‌سازی و غیرنظامی‌سازی آن، و لغو تحریم‌های ضد روسیه. طرف اوکراینی ابتکار عمل را رد کرد. پوتین همچنین خاطرنشان کرد که دوره ریاست زلنسکی به پایان رسیده است و به هیچ وجه نمی توان مشروعیت او را بازگرداند. دیمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی رهبر روسیه، تصریح کرد که پوتین امکان مذاکره با اوکراین را رد نمی کند، زیرا مقامات قانونی دیگری در آنجا وجود دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала