اختتام مذاکرات پوتین با کیم جونگ اون

© Sputnik / Gavriil Grigorov/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин и председатель государственных дел Корейской Народно-Демократической Республики Ким Чен Ын во время церемонии официальной встречи на площади Ким Ир Сена в Пхеньяне
Президент РФ Владимир Путин и председатель государственных дел Корейской Народно-Демократической Республики Ким Чен Ын во время церемонии официальной встречи на площади Ким Ир Сена в Пхеньяне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2024
عضو شوید
مذاکرات گسترده پوتین و کیم جونگ اون در پیونگ یانگ پایان یافت.
به گزارش اسپوتنیک، لحظات قبل مذاکرات بین پوتین و کیم جونگ اون در قالب گسترده بیش از 1.5 ساعت به طول انجامید.
مذاکرات بین ولادیمیر پوتین و کیم جونگ اون با شرکت هیأت ها حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید.
در این نشست، رهبر کوریایی شمالی به نقش روسیه در جهان اشاره کرد و از عملیات ویژه نظامی حمایت کامل کرد.
دولت جمهوری دموکراتیک خلق کوریای شمالی از ماموریت و نقش مهم یک فدراسیون قوی روسیه در حفظ ثبات و تعادل استراتیژیک در جهان قدردانی می کند و همچنین حمایت و همبستگی کامل خود را با دولت، قوای مسلح و مردم روسیه در اجرای یک توافق اعلام می کند.
"
کیم جونگ اون تاکید کرد: عملیات نظامی ویژه در اوکراین برای حفاظت از حاکمیت، منافع امنیتی و همچنین تمامیت ارضی. وی افزود که وضعیت در جهان به سرعت در حال تغییر است و در این شرایط پیچیده تر می شود، پیونگ یانگ قصد دارد ارتباطات استراتیژیکی با مسکو را تقویت کند. کیم جونگ اون اطمینان داد که کره شمالی بدون قید و شرط از همه سیاست های روسیه حمایت خواهد کرد.
رئیس جمهور روسیه به نوبه خود خاطرنشان کرد که مسکو از حمایت مداوم و مداوم پیونگ یانگ از جمله در جهت اوکراین بسیار قدردانی می کند. رئیس جمهور بهره برداری های نسل های گذشته را مبنای خوبی برای توسعه روابط امروز روسیه و کوریایی شمالی خواند.
Лидер Северной Кореи Ким Чен Ын на съезде Трудовой партии Кореи в Пхеньяне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2016
رهبر کوریایی شمالی به مناسبت روز روسیه به پوتین پیام شادباد فرستاد
پوتین همچنین گفت که یک سند بنیادی جدید آماده است که اساس روابط مسکو و پیونگ یانگ را برای سال‌های آینده تشکیل خواهد داد. رهبر روسیه یادآور شد که سال گذشته کشورها هفتاد و پنجمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک و امسال هفتاد و پنجمین سالگرد انعقاد اولین سند بین دولتی را جشن گرفتند: موافقت نامه همکاری های اقتصادی و فرهنگی. " پوتین افزود: همانطور که می دانید، این توافقنامه توسط رفیق کیم ایل سونگ در اولین سفرش به مسکو امضا شد. وی ابراز امیدواری کرد که نشست بعدی در روسیه برگزار شود.
پس از بیانیه‌های آغازین کوتاه دو رهبر، مذاکرات بسته به روی مطبوعات ادامه یافت. یوری اوشاکوف دستیار امور بین الملل ریاست جمهوری در آستانه این سفر گفت که قرار است سران کشورها گفت وگوی طولانی را به صورت تک به تک داشته باشند و در صورت لزوم اعضای هیئت ها نیز به این گفتگو دعوت خواهند شد. در ادامه مذاکرات، مراسم امضای اسناد مشترک برگزار می شود و پس از آن سران بیانیه هایی را در اختیار رسانه ها خواهند گذاشت. پوتین به دعوت کیم جونگ اون در روزهای 18 تا 19 جون در یک سفر دولتی به کوریایی شمالی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала