پیدا شدن یک ستون نقره ای مرموز در کوه های نوادای امریکا

© AP Photo / Utah Department of Public Safety Металлический монолит, обнаруженный сотрудниками департамента общественной безопасности в пустыне штата Юта, США
Металлический монолит, обнаруженный сотрудниками департамента общественной безопасности в пустыне штата Юта, США  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2024
عضو شوید
یکی دیگر از یکپارچه های مرموز که در کوه های نوادا پیدا شد.
به گزارش اسپوتنیک، اداره پولیس لاس وگاس در شبکه اجتماعی ایکس گزارش داد، که یک ستون نقره ای مرموز، شبیه به یک تکه سنگ که پیش از این در کشورهای مختلف ظاهر شده بود، در کوه های نوادا در ایالات متحده پیدا شد.
این اداره در بیانیه ای گفت: "وقتی مردم به پیاده روی می روند چیزهای عجیب و غریب زیادی می بینیم. اما به این نگاه کنید! در آخر هفته، واحد گمشدگان اداره پولیس لاس وگاس این یکپارچه عرفانی مرموز را در نزدیکی قله گاز پیدا کرد".
در ماه مارچ، اسکای نیوز گزارش داد، که آخرین چنین یکپارچه، شبیه به ستونی از فیلم استنلی کوبریک 2001: یک ادیسه فضایی، در تپه ای در ولز، چهار سال پس از شماری گزارش از اجرام مرموز مشابه در سراسر جهان، پیدا شده است.
در سال 2020، کارمندان بخش ایمنی عمومی ایالت یوتا امریکا ساختاری از فلز براق دو برابر ارتفاع یک انسان در بیابان کشف کردند. چند روز بعد این پارچه ناپدید شد. به گفته اداره محلی مدیریت زمین، این سازه به صورت غیرقانونی نصب شده و توسط یک شخص ناشناس حذف شده است. گروه هنری امریکایی The Most Famous Artist به دنبال آن اظهار داشت، که آنها بودند که یکپارچه اسرارآمیز را در صحرای یوتا نصب کردند. در پایان نومبر 2020، مشخص شد که یکپارچه اسرارآمیز دیگر در شرق رومانیا در نزدیکی شهر پیاترا نیمت/ Piatra Neamt، در چند متری ویرانه‌های قلعه داکیان پتروداوا ظاهر شده است. سپس روزنامه رومانیایی Ziar Piatra-Neamt گزارش داد که این پارچه به طور ناگهانی ناپدید شده است. سپس در مورد ظهور سومین یکپارچه مرموز در بالای کوه کاج در شهر آتااسکادرو در کالیفرنیا کشف شد. اما سپس توسط خرابکاران تخریب شد. اشیاء مرموز نیز در بریتانیا در جزیره وایت، در ولایت فریزلند هالند و در ساحلی در اسپانیا ظاهر شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала