هکرهای RaHDit داده های گردانندگان پهپادهای اوکراینی را منتشر کردند + عکس

© Photo / UA DunamicsУдарный дрон Украины Punisher
Ударный дрон Украины Punisher - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2024
عضو شوید
هکرهای RaHDit داده های بیش از 1.2 هزار گردانندگان پهپادهای اوکراینی را منتشر کردند.
به گزارش اسپوتنیک، گروه هکر RaHDit داده های بیش از 1.2 هزار گردانندگان هواپیمای بدون سرنشین در اوکراین را منتشر کرد.
این، به ویژه، کل ساختار کارکنان 383 هنگ جداگانه هواپیماهای کنترل از راه دور نیروهای مسلح اوکراین است، که به گفته کمیته تحقیق، در یورش ها به فرودگاه های شایکوفکا در پیرامون کالوگا، پیرامون دیاگیلوو، پیرامون ریازان و انگلس در پیرامون ساراتوف نقش دارند.
در میان گردانندگانی، که از سوی هکرها شناسایی شده‌اند، می‌توان به کسانی که به جرم کودک آزاری محکوم شده‌اند، عاشقان BDSM و تعویض همسر و حتی هاره کریشناس ملی‌گرا اشاره کرد.
در اکتوبر سال گذشته، کمیته تحقیق به دلیل یورش های هواپیماهای بدون سرنشین به فرودگاه های روسیه، به طور غیابی در برابر فرمانده هنگ 383، سرهنگ سرگئی بوردنیوک*، اتهاماتی را مطرح کرد. او به خرابکاری، قتل و اقدام به قتل متهم است. به گفته بازرسان، این بوردنیوک* بود که پرتاب پهپادهای Tu-141 Strizh را از پیرامون خارکف طراحی و سازماندهی کرد، که از 7 اکتوبر تا 26 دسمبر 2022 به فرودگاه های روسیه یورش می برد.
سپس نیروهای مسلح اوکراین چندین بار برای سازماندهی چنین یورش های تلاش کردند. بنابراین، در 5 دسمبر 2022، سامانه‌های پدافند هوایی هواپیماهای بدون سرنشین را در منطقه انگلس رهگیری کردند، اما سه پرسنل نظامی روسیه بر اثر فروافتادن آوار کشته شدند. افزون بر این، دو هواپیما آسیب جزئی دریافت کردند.
یورش دیگری به فرودگاه انگلس در 26 دسمبر انجام شد. سپس سامانه های پدافند هوایی یک پهپاد دیگر را سرنگون کردند. سه نظامی روسی بر اثر ریزش آوار زخمی شدند. هواپیما آسیب ندیده است. در فیبروری سال روان، بوردنیوک* به فهرست تروریستان روسیه اضافه شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала