بایدن قصد دارد صدها هزار مهاجر غیرقانونی را قانونی کند

© AP Photo / Dario Lopez-Mills / Border Separated FamiliesBorder Separated Families
Border Separated Families - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2024
عضو شوید
رسانه ها از برنامه های رئیس جمهور امریکا برای قانونی کردن صدها هزار مهاجر در ایالات متحده خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه سی‌بی‌اس به نقل از منابع خبری از برنامه‌های رهبر امریکا گزارش می‌دهد، که جو بایدن رئیس جمهور امریکا قصد دارد صدها هزار مهاجر را که به طور غیرقانونی در این کشور زندگی می کنند قانونی کند.
در این نشریه آمده است: "دولت بایدن قصد دارد یکی از بزرگترین برنامه‌های امداد مهاجران در تاریخ اخیر را اعلام کند، سیاست‌هایی را تدوین کند که به صدها هزار مهاجری که در کشور زندگی می‌کنند بدون مدرک های مناسب، وضعیت قانونی ارائه می‌دهد".
امیدواری مهاجران به وعده‌های رییس جمهور جدید امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2021
امیدواری مهاجران به وعده‌های رییس جمهور جدید امریکا
در گفتگو با این کانال منابع گفتند، که مهاجرانی که حداقل ده سال در ایالات متحده زندگی کرده اند و در کودکی وارد این کشور شده اند و با شهروندان امریکایی ازدواج کرده اند، مشمول قانونی شدن هستند.
بر پایه شرایط این برنامه، به مهاجران بدون مدرک مجوز کار و نگهبانی در برابر بیرون کردن داده می شود و سپس مهاجران می توانند بدون بیرون شدن از کشور، مجوز اقامت دائم و شهروندی ایالات متحده را دریافت کنند.
افزون بر این، روند اخذ ویزا برای کارگران بسیار ماهر ساده خواهد شد. به گفته منابع، دولت رهبر امریکا در نظر دارد چنین اقداماتی را در 18 جون اعلام کند. در 11 جون، مشخص شد که به مرزبانان ایالت کالیفرنیا دستور داده شده است که مهاجران غیرقانونی روسیه و پنج کشور پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی را بی درنگ پس از نشت شنود بیرون کنند، در حالی که شهروندان دیگر کشورها حق دارند تا پایان این مرحله در ایالات متحده بمانند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала