نخست وزیر ایتالیا ابتکار روسیه درباره ای اوکراین را تبلیغاتی خواند

© AP Photo / Andrew MedichiniGiorgia Meloni
Giorgia Meloni - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2024
عضو شوید
نخست وزیر ایتالیا گفت، که پیشنهاد روسیه برای حل و فصل صلح آمیز اوکراین یک ابتکار تبلیغاتی است.
به گزارش اسپوتنیک، جورجیا ملونی نخست وزیر ایتالیا در یک نشست رسانه ای درپایان نشست گروه-7 در منطقه ای پوگلیا گفت: "به نظر من این بیشتر یک ابتکار تبلیغاتی است تا یک پیشنهاد واقعی برای گفت و گو".
Праздничное оформление Москвы ко Дню флага России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2024
کرملین: واکنش غرب به پیشنهاد پوتین غیرسازنده است
ملونی در پاسخ به پرسش درباره ای طرح روسیه گفت: "من فکر نمی‌کنم به‌ویژه به عنوان پیشنهاد صلح به اوکراین بگوییم که باید از اوکراین عقب نشینی کند، مؤثر باشد".
Президент РФ Владимир Путин выступает на пленарной сессии VIII Восточного экономического форума - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2024
نکات کلیدی از سخنرانی پوتین در مورد آغاز مذاکرات با کی‌یف
یادآوری می کنیم، که دیروز جمعه، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، پیشنهادات صلح جدیدی را برای حل مناقشه در اوکراین ارائه کرد که شامل به رسمیت شناختن وضعیت کریمه، جمهوری خلق دونتسک، جمهوری خلق لوهانسک، خرسون و زاپروژیا به عنوان مناطق روسیه، تحکیم کشورهای غیرمتعهد و عاری از هسته ای وضعیت اوکراین، غیرنظامی کردن و نازی زدایی آن، و لغو تحریم‌های ضد روسیه است. طرف اوکراینی ابتکار عمل را رد کرد. زلنسکی پیشنهاد مسکو را یک اولتیماتوم خواند و مشاور او میخائیل پودولیاک بر این باور است، که ابتکارات جدید روسیه ظاهرا حاوی "پیشنهاد صلح واقعی" نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала