آغاز مرحله دوم رزمایش نیروهای هسته ای غیر راهبردی و تمرین تجهیز موشک‌های ابرصوت کینژال + ویدیو

© AP Photo / Russian Defense Ministry Press ServiceПуск межконтинентальной баллистической ракеты "Ярс" в рамках российских ядерных учений с пусковой площадки в Плесецке
Пуск межконтинентальной баллистической ракеты Ярс в рамках российских ядерных учений с пусковой площадки в Плесецке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2024
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از آغاز مرحله دوم رزمایش نیروهای هسته ای غیرراهبردی روسیه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: "برپایه تصمیم رئیس جمهور روسیه، مرحله دوم رزمایش نیروهای هسته ای غیرراهبردی آغاز شد".
این بیانیه می افزاید:"در این رزمایش، مسائل مربوط به آموزش مشترک یگان‌های نیروهای مسلح روسیه و بلاروس برای استفاده رزمی از جنگ افزارهای هسته‌ای غیرراهبردی بررسی خواهد شد".
در بیانیه این وزارتخانه همچنین گفته شده است: "این رزمایش ها با هدف حفظ آمادگی پرسنل و تجهیزات واحدها برای استفاده رزمی از جنگ افزارهای هسته ای غیرراهبردی روسیه و بلاروس به منظور تضمین بی قید و شرط حاکمیت و تمامیت ارضی دولت اتحادیه برگزار می شود".
تمرین تجهیز موشک‌های کینژال در رزمایش نیروهای هسته‌ای غیرراهبردی در روسیه
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، که در چارچوب رزمایش نیروهای هسته‌ای غیرراهبردی، واحد هوانوردی تجهیز موشک‌های کینژال به کلاهک‌های ویژه آموزشی را تمرین کرد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: " پیش از این در چارچوب مرحله اول رزمایش، پرسنل تشکیلات موشکی حوزه نظامی جنوب، اهداف و وظایف دریافت مهمات ویژه برای سامانه موشکی عملیاتی - تاکتیکی اسکندر، تجهیز موشک های پرتابگر به آن و انتقال و جابجایی مخفیانه به منطقه تعیین شده برای آماده سازی برای پرتاب موشک را تمرین کردند".
در این بیانیه آمده است: "پرسنل یگان‌های هوانوردی نیروی هوافضای روسیه که در این رزمایش شرکت داشتند، تجهیز ادوات نظامی هوانوردی از آن میان موشک‌های ابرصوت آئروبالستیکی کینژال از سوی واحدهای رزمی ویژه و پرواز به مناطق تعیین‌شده برای گشت را تمرین کردند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала