هراس غرب از اقدام پوتین در عرصه نظامی

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на торжественной церемонии вручения Государственных премий РФ
Президент РФ Владимир Путин на торжественной церемонии вручения Государственных премий РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2024
عضو شوید
لاوروف در مورد واکنش غرب به سخنان پوتین در مورد تدارکات تسلیحاتی اظهار نظر کرد.
سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه : سخنان پوتین درباره ارسال تسلیحات به دیگر مناطق جهان در غرب شنیده شد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه در مصاحبه ای که بخشی از آن را پاول زاروبین، روزنامه نگار در کانال تلگرام منتشر کرده گفت: سیگنال پوتین در مورد ارسال احتمالی تسلیحات روسیه به کشورهای دیگر در غرب شنیده و درک شد.
شک ندارم که آنها شنیده اند، شک ندارم که خواهند فهمید، هنوز افرادی هستند که می دانند چگونه تجزیه و تحلیل کنند و فقط درگیر تشدید تنش نیستند تا هر روز قبل از مبارزات انتخاباتی بعدی رای دهندگان رادیکال خود را خشنود کنند. من فکر می کنم آنها متوجه خواهند شد، یا بهتر است بگویم، فکر می کنم آنها می فهمند و نتیجه می گیرند.
به گفته وی، این یک پاسخ متقارن است.
لاوروف افزود: "اگر شما دشمن ما را مسلح کنید، ما خودمان تصمیم خواهیم گرفت که چگونه به اقدامات خصمانه شما پاسخ دهیم".
همانطور که رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در سخنرانی در SPIEF گفت، ارسال تسلیحات به اوکراین به معنای مشارکت مستقیم کشورهای غربی در جنگ علیه روسیه است. رئیس جمهور تاکید کرد: در چنین شرایطی، مسکو این حق را برای خود محفوظ می دارد که به روشی مشابه از جمله تامین سلاح های دوربرد برای کشورهای که تحت فشار هستند، عمل کند. به گفته وی، نمی توان گفت که این کار فردا انجام می شود، اما روسیه باید فکری به حال آن کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала