اوربان از پلان غرب علیه روسیه صحبت کرد

© Sputnik / Grigoriy Sisoyev /  مراجعه به بانک تصاویر دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با ویکتور اوربان، نخست‌وزیر مجارستان در پکن
دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با ویکتور اوربان، نخست‌وزیر مجارستان در پکن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2024
عضو شوید
اوربان صدراعظم هنگری: غرب می خواهد روسیه را برای دسترسی به منابع‌اش شکست دهد.
به گزارش اسپوتنیک، ویکتور اوربان، صدراعظم هنگری طی مصاحبه ای با HirTV گفت: سیاستمداران غربی می خواهند روسیه را شکست دهند، زیرا قصد دارند مانند دهه 1990 به منابع، دارایی ها و پول آن دسترسی پیدا کنند.
اوربان گفت: "وضعیت در واقعیت چنین این است که رهبران نظامی غرب می خواهند روسیه را در جنگ شکست دهند. نقشه عالی! خیلی ساده! اما برای چی؟ طبق معمول بخاطر پول، دارایی و نفوذ."
Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2023
اوربان: به حفظ گفت و گو با روسیه افتخار می کنم
به گفته وی، اوکراین از نظر منابع غنی است، اما عمیقاً بدهکار است، شرکت های خارجی ممکن است زمین های حاصلخیز و سایر دارایی های اقتصادی آن را در اختیار داشته باشند.
اوربان همچنین تاکید کرد که بسیاری در غرب می‌خواهند به دهه 1990 برگردند، زمانی که نه تنها اوکراین در دسترس بود، بلکه روسیه، منابع، دارایی‌ها و پول آن نیز در دسترس بود و تلاش برای "شکست دادن روسیه در درگیری در سرحدات اش" است.
اوربان پیش از این گفته بود که سازندگان اسلحه، سودجویان و محافل بزرگ اقتصادی غربی که می خواهند به منابع طبیعی روسیه دسترسی پیدا کنند، علاقه‌مند به ادامه درگیری در اوکراین هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала