- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سرنگونی 25 پهپاد اوکراینی در جریان شب گذشته بر فراز خاک روسیه

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر Вид на Константиновский форт и Севастопольскую бухту из вертолета. Архивное фото
Вид на Константиновский форт и Севастопольскую бухту из вертолета. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2024
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه نوشت: 25 پهپاد نیروهای مسلح اوکراین در جریان شب گذشته در هفت منطقه فدراسیون روسیه سرنگون شدند.
به گزارش اسپوتنیک، بخش رسانه ای وزارت دفاع روسیه نوشت، که نیروهای پدافند هوایی شب گذشته 25 پهپاد اوکراینی را بر فراز خاک روسیه سرنگون کردند.
در پیام این وزارت آمده است: "در جریان شب گذشته، شماری از تلاش‌های رژیم کیف برای انجام یورش های تروریستی با بکارگیری از هواپیماهای بدون سرنشین و قایق‌های بدون سرنشین از نوع هواپیما در برابر هدف های در قلمرو فدراسیون روسیه متوقف شد".
Зенитные танки Сухопутных сил самообороны Японии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
کشته شدن بیش از 1000 سرباز، سرنگونی 48 پهپاد و یک موشک نپتون اوکراینی
این وزارت نوشته است: "بدین ترتیب دو فروند پهپاد بر فراز قلمرو پیرامون روستوف، یک فروند نابود و دو فروند بر فراز پیرامون بلگورود، یک فروند دیگر بر فراز مناطق بریانسک و تولا و سه فروند دیگر بر فراز منطقه آستاراخان سرنگون شدند. در آسمان کریمه، پنج هواپیمای بدون سرنشین سرنگون شدند و چهار هواپیمای بدون سرنشین بر فراز قلمرو کراسنودار رهگیری شدند. افزون بر این، در دریای سیاه، جنگ افزار های آتش نشانی دو قایق بدون سرنشین را که به سوی کریمه حرکت می کردند، نابود کردند".
یادآوری می کنیم، که نیروهای مسلح اوکراین نزدیک به هر روز سعی می کنند با بکارگیری از هواپیماهای بدون سرنشین به مناطق مرزی و مرکزی روسیه یورش ببرند. بیشتر اوقات، مناطق مرزی - بلگورود، کورسک، بریانسک - و کریمه مورد یورش قرار می گیرند. نیروهای پدافند هوایی یورش های دشمن را دفع می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала