روسیه هرگز گفت و گو با قدرت های هسته ای را متوقف نکرده است

© Sputnik / Nina Zotina /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2024
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، که فدراسیون روسیه هرگز گفت و گو با قدرت های هسته ای را متوقف نکرده و هرگز آن را رها نکرده است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در حاشیه برنامه مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ به اسپوتنیک گفت: روسیه هرگز گفت و گو با قدرت های هسته ای را متوقف نکرده و آن را رها نکرده است.
لاوروف:هیچ ثبوتی از دخالت روسیه در انتخابات امریکا وجود ندارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2024
غرب در آستانه درگیری نظامی بین قدرت های هسته ای است
زاخارووا گفت: "ما هیچ گفت و گویی را با کسی قطع نکردیم. ما نبودیم که قطع پیوند کردیم. اتفاقا ما قطع کننده پیوندهای انرژی نبودیم. ما کسانی نبودیم که تریبون های گفت و گو را تعطیل می کردیم. ما همیشه اعلام کرده‌ایم که حتی در سخت‌ترین شرایط هم جای گفت‌وگو وجود دارد و بارها رویکرد مشابهی را در عمل نشان داده‌ایم. بنابراین هیچ فایده ای ندارد که ما را به گفت و گو دعوت کنید. این بخشی از مفهوم سیاست خارجی ما است".
او اضافه کرد: "شاید آقای (انتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل) باید کسانی را که عمداً آن را رد کرده اند، دعوت به گفت و گو کند و افزون بر این، دیگران را از انجام این گفت و گو باز دارد. زیرا ایالات متحده نه تنها خودش این را رد کرد، بلکه کشورهای دیگر را نیز مجبور به رد مذاکره کرد".
یادآوری می کنیم، که امسال مجمع بین المللی اقتصادی سنت پترزبورگ از تاریخ 5 تا 8 جون برگزار می شود. گروه رسانه ای "اسپوتنیک" پوشش خبری و رسانه ای این رویداد را بر دوش دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала