- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

وزارت دفاع روسیه: 28 پهپاد اوکراینی شب گذشته سرنگون شدند

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие РФ на рабочих местах в машине ПВО
Военнослужащие РФ на рабочих местах в машине ПВО  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2024
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از سرنگونی 28 پهپاد اوکراینی از سوی پدافند هوایی این کشور بر فراز دریای آزوف و مناطق کراسنودار، بلگورود و روستوف خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که پدافند هوایی روسیه 28 پهپاد اوکراینی را بر فراز دریای آزوف و مناطق کراسنودار، بلگورود و روستوف سرنگون کرده است.
Военнослужащий ВС РФ возле зенитного ракетного комплекса Стрела-10 второго армейского корпуса Южной группировки войск на Южном направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سرنگونی 55 پهپاد، 2 موشک پاتریوت، نابودی انبار جنگ افزارها و کشته شدن بیش از هزار سرباز اوکراینی
در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است، که در جریان شب گذشته، تلاش رژیم کی یف برای انجام یورش های تروریستی با بکارگیری از هواپیماهای بدون سرنشین در برابر هدف های در خاک روسیه خنثی شد.
این وزارتخانه افزود: " 11 پهپاد بر فراز شبه جزیره کریمه، 8 پهپاد بر فراز دریای آزوف، 6 پهپاد بر فراز منطقه کراسنودار، 2 پهپاد بر فراز منطقه بلگورود و یک پهپاد بر فراز منطقه روستوف از سوی سامانه های پدافند هوایی روسیه رهگیری و سرنگون شدند".
یادآوری می کنیم، که اوکراین هرروز با بیش از ده ها پهپاد و موشک بر مناطق مسکونی روسیه یورش می برند، که از سوی پدافندهوایی روسیه این پهپادها و موشک ها سرنگون می شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала