مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ: بیشتر شرکت ها در روسیه شریک های در کشورهای بریکس دارند

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Работа ПМЭФ-2024, Россия
Работа ПМЭФ-2024, Россия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2024
عضو شوید
برپایه ای نتایج پژوهش درباره ای همکنشی بازرگانی روسیه با کشورهای بریکس که در مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ ارائه شد، بیشتر شرکت های بزرگ روسی در کشورهای بریکس شریک های دارند.
به گزارش اسپوتنیک، برپایه ای داده های ارائه شده، بیشتر شرکت های روسی (61 درصد) شریک های در کشورهای بریکس دارند. افزون بر این، در میان شرکت های بزرگ با بیش از سه هزار کارمند، اکثریت مطلق (80٪) وجود دارد. هر دومین شرکت (52 درصد) گزارش کرده اند، که به کشورهای بریکس صادرات دارند و همین شمار (57 درصد) گفته اند، که از این کشورها تا حد زیادی، واردات از کشورهای بریکس از سوی شرکت های بزرگ انجام می شود - 70٪ وارد می کنند.
Стенд Московской области на ПМЭФ-2024, Россия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2024
چندرسانه ای
نگاره ها از غرفه ها و نمایشگاه های ارائه شده در مجمع اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ 2024
افزون بر این، شریک های بازرگانی روسیه در کشورهای بریکس در درجه نخست شرکت های صنعتی و خودروسازی (63٪)، نمایندگان تجارت کشاورزی، تولید کنندگان کالاهای مصرفی و صنعت علوم زیستی (53٪) هستند.
همچنین شریک های از بخش فناوری (26٪)، حمل و نقل (16٪)، رسانه و ارتباطات (11٪) وجود دارد.
شرکت های روسی با شریک های کشورهای بریکس بیشتر به ارز کشور بریکس که با آن همکاری می کنند پرداخت می کنند (63 درصد).
شرکت های بزرگ از این فرصت برای پرداخت به دالر و یورو به ترتیب 50% و 63% استفاده می کنند. شرکت‌هایی که کمتر از 3000 کارمند دارند، بیشتر از ارز کشور بریکس که با آن همکاری می‌کنند (91%) برای پرداخت استفاده می‌کنند.
نظرسنجی از نمایندگان کسب و کار در مورد روابط آنها با کشورهای بریکس و بریکس پلس توسط شورای مشورتی سرمایه گذاری خارجی در روسیه (FIAC) به طور مشترک با گروه B1 شرکت ها و سازمان عمومی همه روسی "Business Russia" انجام شد. پاسخ دهندگان هم شرکت های روسی و هم شرکت هایی بودند که در توسعه تجارت با مشارکت سرمایه خارجی شرکت داشتند. یک سوم شرکت کنندگان در مطالعه، سازمان های بزرگ با بیش از 3000 کارمند بودند.
مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF) از 5 تا 8 جون برگزار می شود. اسپوتنیک شریک اطلاعاتی این انجمن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала