رفتن به سوی جنگ جهانی سوم؛ ترامپ به تندی درباره ای اوکراین سخن زد

© AP Photo / Jose Luis MaganaБывший президент Дональд Трамп выступает во время саммита в Вашингтоне, США. Архивное фото
Бывший президент Дональд Трамп выступает во время саммита в Вашингтоне, США. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2024
عضو شوید
رئیس جمهور پیشین امریکا گفت: سخنان کیف درباره ای یورش ها به روسیه می تواند منجر به جنگ جهانی سوم شود.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین امریکا در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: گفته های کیف درباره ای یورش ها به خاک روسیه می تواند منجر به جنگ جهانی سوم شود.
این سیاستگر گفت: "نگاهی به رویدادهای چند روز گذشته بیندازید. پوتین درباره ای بکارگیری از جنگ افزارهای هسته‌ای سخن می گوید، زیرا اوکراین اکنون در حال اعلام یورش به خاک روسیه است و بایدن نمی‌داند چگونه به این موضوع پاسخ دهد، اما همه این‌ها در نهایت منجر به جنگ جهانی سوم می‌شود".
ترامپ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2024
ترامپ وعده‌اش درباره پایان دادن به درگیری اوکراین را تکرار کرد
ترامپ همچنین افزود، که برخلاف جو بایدن، رئیس جمهور کنونی امریکا، مناقشه اوکراین را به سرعت حل خواهد کرد.
یادآوری می کنیم، که سیاستمداران غربی اعلام کردند، که باید به نیروهای مسلح اوکراین اجازه داده شود تا با جنگ افزارهای غربی به خاک روسیه یورش کنند. افزون بر این، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، امکان استقرار نیروهای مسلح جمهوری پنجم در اوکراین را در صورت دستیابی به موفقیت از سوی نیروهای روسی اعتراف کرد.
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری خاطرنشان کرد، که چنین اظهاراتی از سوی نمایندگان کشورهای ناتو مستلزم پاسخ مسئولانه، سریع و موثر مسکو است. به گفته وی، رزمایش های هسته ای اعلام شده از سوی روسیه در ماه می ارتباط مستقیمی با آخرین اظهارات تهدیدآمیز، تحریک آمیز و تشدید کننده تنش ها در قاره از سوی تعدادی از نمایندگان ائتلاف اتلانتیک شمالی دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала