- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

استولتنبرگ: ناتو هیچ برنامه ای برای جا به جایی نیروی نظامی در اوکراین ندارد

© AP Photo / Olivier MatthysГенсек НАТО Йенс Столтенберг в Брюсселе
Генсек НАТО Йенс Столтенберг в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2024
عضو شوید
دبیرکل ناتو درباره ای جا به جایی نیروهای خارجی در اوکراین گفت: ناتو هیچ برنامه ای برای جا به جایی نیروی نظامی در اوکراین ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو امروز پنجشنبه گفت: این ائتلاف هیچ برنامه ای برای جا به جایی نیروی نظامی در اوکراین ندارد، اما اعضای ناتو حق دارند "پشتیبانی چندجانبه" از کی یف به عمل آورند.
Штурмовики Су-25 белорусских ВВС во время отработки военной авиацией Белоруссии посадки на аэродромный участок дороги в Брестской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه جای استقرار مزدوران خارجی نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار داد
استولتنبرگ در کنفرانسی مطبوعاتی که در تارنمای ناتو به نشر رسیده در فنلند گفت:" اوکراین، مطابق با قوانین بین المللی، حق دفاع از خود را دارد. ما حق داریم از اوکراین پشتیبانی کنیم. متحدان به روش های مختلف به اوکراین کمک می کنند. ائتلاف ناتو هیچ برنامه ای برای جا به جایی نیرو در اوکراین ندارد".
به گفته استولتنبرگ، ناتو در تلاش است تا پشتیبانی پایدار و بلندمدت از اوکراین و تامین مالی لازم و طولانی مدتی را برای آن فراهم کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала